niedziela, 20 listopada 2016

#122 Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [NO SPOILER]




W czwartek udało mi się być w kinie na filmie "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" reżyserii Davida Yates. Film ma taki rozgłos, iż myślę, że chociaż o nim słyszeliście. Autorem pomysłu była J.K. Rowling, czyli autorka sagi o Potterze. 



Tak jak obiecałam- nie będzie spojlerów, podam tylko zarys fabuły filmu. 
Cała akcja ma miejsce 70lat przed Harrym Potterem. Newt Scamander przywozi do Nowego Jorku walizkę magicznych stworzeń, które z niej uciekają. Newt razem z niedawno poznanymi ludźmi (m.in z Polakiem Jakubem Kowalskim), z którymi zdążył się jednak zaprzyjaźnić próbuje odnaleźć zwierzęta. Na drodze stają mu różne przeszkody. 



W tym samym czasie w mieście dzieją się różne dziwne rzeczy. Rozwiązaniem zagadki najbardziej zajmuje się pewien pan, który niejednokrotnie został wspomniany w Harrym Potterze, ale o kogo chodzi dowiecie się dopiero po oglądnięciu filmu. 

Co do bohaterów: Chyba najbardziej denerwowała mnie mina, nie sama gra, ale mina filmowego Newt`a, który przez cały film wyglądał, jakby go sparaliżowało. Patrząc na jego zdjęcia domyślam się, ze on już tak po prostu ma.


 Najbardziej podobała mi się gra Jacob`a Kowalskiego i Percival`a Graves (nie wiem czy to się odmienia). Byli bardzo autentyczni, teraz to jedyny przymiotnik, który przychodzi mi na myśl i oddaje ich grę. 



Film mi się naprawdę podobał. Było tam wszystko. Chwilami było mi smutno, a niekiedy mogłam się naprawę pośmiać. Poza tym uwielbiam zwierzęta, a one grają tam "główna rolę" :P 

11 komentarzy:

  1. Muszę zobaczyć :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awesome movie, I love it *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmu nie widziałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też jeszcze nie widziałam, ale nic straconego ;)
    pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym filmie:) Chętnie obejrze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałem i jest super, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podobało ;) i też się zastanawiałam co on ma z tymi ustami :P.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny, świetny, niesamowity itd.! Jest to najlepszy prequel na świecie, nie mówiąc o cudownej kontynuacji w świecie Harry'ego Pottera :)
    Zapraszam na www.the-books-in-the-rye.blogspot.com, gdzie znajdziesz recenzję publikacji dotyczących Fantastycznych zwierząt :)

    OdpowiedzUsuń