sobota, 12 listopada 2016

#121 4 TYPY LUDZI KTÓRYCH NIENAWIDZĘ

 W tym poście chcę się z Wami podzielić typami ludzi, którzy bardzo, bardzo mnie denerwują i od których staram się trzymać z daleka. Niektóre przykłady będą pół żartem, pół serio. Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza :)
Zapraszam do czytania...

1.HIPOKRYTA
X:Boże.. jak Ty możesz jeść banana, on jest taki kaloryczny :/
X sama w domu obżera się w najlepsze czekoladami, chipsami..

Mam na myśli osoby, które mówią Ci czego nie masz robić, a same to robią - ŻAŁOSNE

2.DWULICOWIEC
Cześć Marta, jak fajnie Cię zobaczyć. Ale śliczny sweterek, gdzie kupiłaś? Wreszcie możemy spokojnie porozmawiać, tyle się działo. Ta pusta Iza tyle na Ciebie gadała, mówię Ci. Opowiada, że jesteś łatwa i nie masz zasad.
*
Iza? Cześć skarbeńku. Wczoraj widziałam się z Martą, bo tak nalegała, więc poszłam, żeby się odczepiła. Nie wyobrazisz sobie co ona na sobie miała.. Jakiś poszarpany, stary sweter. Chyba znalazła go w śmietniku...

Jest to chyba "postawa", której nie lubię najbardziej. Myślisz, że jesteście przyjaciółkami, że o wszystkim możesz jej powiedzieć, a tu baam! Nagle okazuje się, że wszystkie twoje tajemnice zna połowa waszych znajomych

3.EGOISTA
- Ewa: Hela, napisz też dla mnie zadanie, proszę. Teraz idę na dyskotekę i nie będę miała kiedy tego zrobić. 
-Hela: Jasne, nie ma problemu :)

*
-Hela: Ewa, moglabyś do mnie przyjść? Naoglądałam się horrorów i boję się być sama w domu
-Ewa: Wiesz co.. teraz nie dam rady. Właśnie zaczynam robić sobie paznokcie.
 
W zasadzie od tego powinnam zacząć. Typ człowieka, który myśli wyłącznie o czubku swojego nosa. Innych chce tylko wykorzystać do zrealizowania swoich celów. Zero empatii. Stanowczo nie!

4.NARZEKACZ
Masakra.. Gośka, mój szef ciągle coś do mnie ma, chłopak mnie zostawił, a koleżanki z pracy się ze mnie śmieją :(( kocie, SŁUCHAJ MNIE!!!
 
Osoba, która uważa, że spotykają ją same złe rzeczy. Nie potrafi dostrzec choćby pierwiastka szczęscia, jakie ją spotyka.


(NIEKTÓRE PRZYKŁADY PROSZĘ POTRAKTOWAĆ Z PRZYMRUŻENIEM OKA)

10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wszystkie te typy doprowadzają mnie do furii. Jeśli chodzi o przyjaciół to zgadzam się z powiedzeniem że nie ma gorszego wroga od przyjaciela. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzamy się w 100% co do typu ludzi których nie lubimy :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W 100$ się z Tobą zgadzam! Najbardziej nie lubię dwulicowych ludzi, ale z resztą też jak najbardziej się
    zgadzam.:)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahah dobrze napisałas :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się w pełni! Szczególnie nie cierpię ludzi dwulicowych ;-; To okropne, że tak wielu ich jest.
    Wpis bardzo przyjemnie się czytało :D
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do odwiedzenia oraz zaobserwowania mnie :)
    http://mayyflowerblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również nie lubię tych typów ludzi. Miałam kiedyś znajomą, która nie rozumiała pojęcia hipokryzja i na wszystko miała argument, że to hipokryzja. Cóż, było to dość zabawne, szkoda że była typem numer 1,2,3 i 4 w jednym. Również dodaję do obserwowanych!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przykra prawda jest taka, że dwulicowych ludzi lub hipokrytów albo nawet dwulicowych hipokrytów jest się w stanie spotkać wszędzie w dzisiejszych czasach.
    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja nie przepadam za tymi ludzki. spotykam się z coraz większą ilością hipokrytów i jeśli jest taki tekst o jedzeniu to tym bardziej zaczynam jeść te niezdrowe czy nieodpowiadające im produkty przy nich haha xd a niech patrzą :P
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń