sobota, 11 marca 2017

#138 TOSAVE.COM HAUL

Cześć! Ostatnio nawiązałyśmy współprace z firmą tosave. W związku z tym mogłyśmy wybrać sobie kilka rzeczy, a następnie dokładnie je zrecenzować. Wiktoria wybrała sobie szarą bluze, ja czarne body. Oprócz tego skusiłyśmy się również na maskę do twarzy. Paczka szła do nas ok. 2 miesiące 



 BLUZA
Jest to w zasadzie bluza typu "crop top". Moją uwagę przykuły wiązania po bokach, które są teraz bardzo modne. Jak widzicie wybrałam kolor szary, rozmiar M, ponieważ zazwyczaj gdy zamawiam coś z chińskich stron, wolę wziąć rozmiar większy. Jednak tym razem źle trafiłam, ponieważ jest ona na mnie trochę za szeroka. Materiał jest nawet przyzwoity, wiadomo, nie ma się czego spodziewać jak za taką cenę. Jej zaletą jest kolor. Uważam, iż jest naprawdę ładny-czego niestety nie oddają zdjęcia.
Podsumowując jestem średnio zadowolona, ale na pewno będę w niej chodziła.




Czarne body, które ma górę typu hiszpanka. Mam rozmiar M i tutaj trafiłam. Niestety ma bardzo słaby materiał. Myślalam, że będzie chociaż trochę lepszy, a jest taki śliski, kojarzący mi się ze strojem kąpielowym. Nie jest też super uszyty. Przed zdjęciami, próbowałam go prasować, ale zaczął się topić, więc nie ryzykując porzuciłam tę czynność. Wiktoria potem mnie ochrzaniła i powiedziała, że wystarczyło zmniejszyć temperaturę- brawo dla mnie... Nie wiem, czy będę w nim chodziła, chyba tylko wieczorem, jak nikt nie będzie mnie widział.. :( Body połączyłam z czarną spódnicą-przez co wygląda, jakbym miała na sobie sukienkę- do tego narzuciłam na siebie sweterek i nie odważyłam się go ściągnąć, ponieważ było naprawdę zimno.






Ostatnia rzecz, czyli MASECZKA 
miałyśmy ją na sobie, jak na razie jeden raz. Uważam, że coś tam daje. Wiadomo, nie można oczekiwać od niej wiele, ale za taką cenę swoje robi. Wielki plus za to, że jest ona "peel off". :)) Jeżeli chcecie, to po dłuższym stosowaniu opiszemy wam dokładnie co i jak.  


9 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądacie!!!! Super fotki naprawdę udana sesja
    laski z was
    ostatnie zdjęcie wymiata !
    Ewela szkoda że nie pokazałaś w całej okazałości tych bodów :) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że materiał słaby, no ale cóż się spodziewać po chińskich stronach :/ zdjęcia jak najbardziej udane :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Więcej takich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Body na zdjęciach wygląda super. Szkoda tylko, że nie sprawdza się w rzeczywistości :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety tak to bywa z tymi chińskimi stronami :/
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sweterek, ciekawe te wiązania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej ze wszystkiego podooba mi sie to body :) widac, ze masz swietny gust!
    btw to wlasnie to najgorsze jest w tym sklepach, ze nigdy nie wiem jaki rozmiar zamowic:p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza mi sie bardzo podoba <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  9. bluza jest fajna

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń