sobota, 4 marca 2017

#137 Wyzwanie czytelnicze 2017

Hej! Jest już marzec, ALE lepiej późno niż wcale. W tym roku pierwszy raz postanowiłam zrobić sobie pewne "wyzwanie czytelnicze". Moim problemem, a może nie-problemem w czytaniu książek jest to, że (o ile) dana pozycja jest dobra, to staram się ją przeciągać i jej czytanie zajmuje mi duuużo czasu. Postanowiłam to trochę zmienić. Oto moje postanowienia czytelnicze na ten rok!


PRZECZYTAĆ:
1. co najmniej 7 książek (tak, tak to mało, ale od czegoś trzeba zacząć;)
2. dramat,horror,biografię
3. wszystkie lektury ze szkoły, które mam w tym roku
4. książkę opartą na faktach
5. książkę autorstwa: Stephen King
6.książkę, która ma "kuszącą okładkę"

Jakie książki polecacie wy? Jaki jest wasz ulubiony gatunek??
Pozdrawiam i do kolejnego posta!

4 komentarze:

  1. Powodzenia i wytrwałości w postanowieniach! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam książkę "Pałac Buckingham za zamkniętymi drzwiami" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zdziwi cię to, ale polecam Sagę o Wiedźminie, może ci przypadnie do gustu :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super powodzenia :) Polecam "Anioł" L.A Weatherly

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń