piątek, 14 kwietnia 2017

#142 SEMILAC VS NEONAIL

Hej !

Jako, że od jakiegoś czasu stałam się posiadaczką zestawu do hybryd, chciałam przetestować lakiery z różnych firm i oczywiście znaleźć te najlepsze. Najbardziej słynne stały się lakiery z Semilac i Neonail. Dlatego też nadszedł czas, w którym przedstawiam Wam moje małe porównanie. 




  •  Zacznijmy od opakowania i pojemności:Obie buteleczki są czarne i mają ładny design. Posiadam lakiery z Semilac o pojemności 7 ml, Neonail ma 6ml, jednak w codziennym użytkowaniu nie zauważam różnicy. Są bardzo wydajne.
  •  Cena jest bardzo porównywalna. (27-29zł)
  •  Pędzelki lakierów z Semilac są trochę węższe. Dla mnie bardziej obszerny pędzelek z Neonail nie stanowi problemu, a nawet ułatwia malowanie.



  •  Duży plus dla Neonail stanowi gęstość. Dzięki temu mogę precyzyjnej rozprowadzić kolor. Malując niejednokrotnie lakierem z Semilac zdarzyło mi się zalać skórki, ponieważ konsystencja jest trochę za rzadka i spływa z paznokcia.

  •  Na koniec trwałość. Tutaj naprawdę nie zauważyłam różnicy. Lakiery z zależności od paznokci trzymają się 2-3 tygodnie, niekiedy nawet 4 !


Podsumowując:
Znam wiele osób, które uwielbiają lakiery z Semilac, być może jeszcze nie wypróbowali z Neonail. Osobiście te odpowiadają mi bardziej. W mojej kolekcji mam zaledwie 5 lakierów z Semilac i rzeczywiście rzadziej po nie sięgam.
Napiszcie w komentarzach czy używacie hybryd, jeśli tak to z jakiej firmy macie lakiery ? Może wynaleźliście jeszcze lepsze perełki ?



3 komentarze:

  1. Ja dopiero zaczęłam przygodę z lakierami hybrydowymi i na start kupiłam lakiery semilac, bo właśnie dużo osób je polecało, ale skoro chwalisz również te z neonail to chętnie je wypróbuję! Jaki kolorek polecasz?
    https://katemi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. semilaczki są dla mnie dużo lepsze, właśnie jego konsystencja i pędzelek jest dla mnie ogromnym plusem :)

    OdpowiedzUsuń