niedziela, 2 kwietnia 2017

#141 ZOO ZAMOŚĆ

Hej! Zacznijmy od tego, że w piątek naszło mnie na refleksje i pomyślałam, że fajnie byłoby pojechać do zoo. Byłam w zoo raz, w Krakowie i na dodatek dawno, poza tym bardzo lubię zwierzęta, więc czemu nie? Oprócz tego jest to świetny sposób na spędzenie czasu z rodziną. Kiedy powiedziałam o moim pomyśle rodzicom, trochę się wahali, ale ostatecznie tato przekonał mamę i wszystko się udało!




Jechaliśmy 2,5h w jedną stronę. Nie jest to mało, ale ja uwielbiam "takie podróże" z rodziną, bo można wtedy na spokojnie porozmawiać, pośmiać się itd. Mimo tego, że zwiedzaliśmy kilka dobrych godzin, to niestety nie udało nam się zobaczyć wszystkich zwierząt:(


ZOO Zamość Tutaj macie wszystkie potrzebne informacje; cennik, kontakt, godziny otwarcia, dojazd itd.

 Bardzo, bardzo polecam taką formę spędzenia czasu. Jest przy tym dużo zabawy, poznajemy zwierzęta, o jakich istnieniu nie mieliśmy pojęcia i dużo się możemy nauczyć. Zanim się obejrzycie będą wakacje, więc już pomyślcie nad takim wyjazdem. Ja gorąco zachęcam, a teraz zapraszam do oglądania zdjęć!
































Postanowiliśmy również iść na rynek Zamościa, bo nigdy go nie widziałam, a szkoda byłoby przegapić taką okazję, już tam będąc;) 





10 komentarzy:

  1. Zoo w zamościu to fajna opcja na ciepły weekend, w sam raz do pochodzenia z rodziną czy znajomymi :) Świetna relacja!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, jestem z okolic, bywam czasami w Zamościu! Rownież chodzę na profil medialny ;)

    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w tym zoo kilka razy, ale bardzo dawno. Muszę się wybrać ponownie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wycieczki do zoo!
    Zapraszam na nowy wpis,
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem tak fajnie jest chodzic po takich zoo, mozna się zrelaksować :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio w ZOO byłam w podstawówce:) fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdjęcia cudowne, ale jakoś nie przepadam za zoo, jednak wolę oglądać te cudowne zwierzaki na wolności..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam chodzić do zoo :) Byłam we Wrocławiu i bardzo polecam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomniałaś mi o istnieniu zoo. Sama muszę zachęcić rodzinę do wyjazdu chociaż trochę szkoda mi dzikich zwierząt, które są zamknięte w klatce i nie chce tego wspierać finansowo.Zdjęcia wyglądają świetnie ale najbardziej podoba mi się to gdzie jesteś razem z mama. Po za tym bardzo fajnie się ubrałaś. Kiedy jakiś outfit?

    OdpowiedzUsuń