środa, 19 kwietnia 2017

#144 Lista zakupów -49% Rossmann

Cześć Dziewczyny! Pewnie już wiecie, że Rossmann ogłosił kolejną promocję -49% na kosmetyki do makijażu, która rozpoczyna się już 20 kwietnia. Dodatkowo można pobrać na swoje smartfony aplikację Klubu Rossmann, dzięki której można kupić kosmetyki 55% taniej przy zakupie min 3 produktów. Wcześniej promocja była podzielona na kategorie i w danym tygodniu obowiązywała np. podkłady itp. Tym razem zniżka obejmie wszystko na raz. Niestety myślę, że to zły pomysł, ponieważ w jeden dzień ludzie mogą dużo wykupić i w następne dni już będą braki ;/ Dlatego też mam zamiar wybrać się na zakupy w pierwszy dzień po szkole.
Postanowiłam zrobić sobie małą listę zakupów, aby tylko wejść do sklepu, kupić to co wybrałam i wyjść, żeby nie stać w tym tłumie ludzi. 
LISTA:

1. Tusz do rzęs Loreal Paris, Volume Million Lashes So Cuture
 Dużo dobrego słyszałam o tuszach z tej serii, więc zdecydowałam się wypróbować któregoś z nich. Tusze z Loreal w cenie regularnej są dość drogie, dlatego na promocji bardzo opłaca się je kupić.

2. Podkład Rimmel, Wake Me Up


Jest to podkład rozświetlający, który świetnie sprawdzi się latem. Jeśli chodzi o opinie to są dość zróżnicowane, ale polecany jest do skóry suchej, co mi bardzo odpowiada. Słyszałam, że trochę ciemnieje, dlatego warto kupić kolor jaśniejszy.

3. Paleta do konturowania Rimmel, Kate Sculpting & Highlighting Kit

Genialnym rozwiązaniem są palety trzech produktów do twarzy. Wcześniej miałam zestaw z Makeup Revolution, ale niestety mi upadł i bronzer się rozsypał. Tym razem chciałam coś z Rossmanna. Znalazłam tą paletę, która sprawdzi się u każdego, a już najbardziej będą z niej zadowolone osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem, tak jak ja. Zawiera odpowiednie odcienie produktów i pigmentacja jest odpowiednia, żeby nie zrobić sobie krzywdy, a na tym mi najbardziej zależy.

4. Zestaw matowa pomadka i kredka K'Lips, Matte Liquid Lipstick & Lip liner


Posiadam już ten produkt w jednym kolorze i bardzo dobrze się sprawdza. Pomadka jest bardzo trwała, a kredka mięciutka. Przyjemnie się noszą, nie przeszkadzają. Dlatego mam zamiar dokupić sobie inne kolory.

Tak wygląda moja lista zakupów na tą promocję. Wiem, że nie jest długa, ale nie będę kupować rzeczy, które nie są mi bardzo potrzebne. Dajcie znać, co Wy macie zamiar kupić?

4 komentarze:

  1. Ja również robię listę rzeczy do kupienia!

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę nad K-lips :) Chociaż kuszą mnie też inne pomadki z Lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku raczej nic nie kupuję :/
    Pozdrawiam :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń