środa, 24 maja 2017

#151 Zamówienie z Aliexpress

Hej tu Wiktoria!

Dzisiaj pokażę Wam co w ostatnim czasie zamówiłam sobie na aliexpress.com.

Pierwszą rzeczą jest  nawilżająca pomadka do ust z aloesem.








Zamówiłam tę pomadkę, bo szukałam czegoś dobrego do nawilżania ust. Nie ukrywam, że skusił mnie napis "99% Aloe Vera". Na pierwszy rzut oka wydaje nam się, że jest to zwykła zielona pomadka, która na ustach jest bezbarwna. Ku zdziwieniu tak nie jest. Po pomalowaniu ust produkt utlenia się i uzyskujemy bardzo ładny czerwono-różowy kolor.




Jest to świetne rozwiązanie, bo mamy za jednym razem nawilżenie i kolor. Bardzo długo się utrzymuje. Można powiedzieć, że wżera się w usta. Kolejnym plusem jest cena. Na aliexpress to ok.3zł, ale myślę, że będzie można ją dostać też na allegro. Polecam!

Kolejną rzeczą jest nożyk do brwi.








W komplecie otrzymujemy 3 nożyki za ok 4zł. Dzięki nim jesteśmy w stanie nie uszkadzając kształtu brwi pozbyć się zbędnego meszku, ale również zazwyczaj depilowanych przez nas włosków. Jest to szybka metoda, mniej bolesna niż depilacja i uważam, że bezpieczna.

 Pędzelek do brwi


Jest to pędzel, którym w szybki sposób pomalujemy brwi. Jest szeroki przez co od razu cień lub pomadę nakłada się długą linią. Ma mocno zbite, średnio sztywne włosie. Dobrze rozprowadza produkt, możemy uzyskać ciemniejsze nasycenie koloru i też bardzo delikatne. Z drugiej strony trzonka jest grzebyczek, co dla mnie jest ogromnym plusem. Cena ok. 7zł.

Ostatnim produktem jest matowa pomadka do ust.


Tutaj nie miałam dużych oczekiwań, bo czego można się spodziewać po pomadce za 3 zł..
Chciałam tylko zobaczyć, czy taki kolor mi pasuje. Bardzo się zaskoczyłam, pomadka wcale nie jest taka zła. Kolor nawet długo się utrzymuje, a przy tym ślicznie pachnie czekoladą. Niestety wysusza usta ;/

Także tak przedstawia się moje dotychczasowe zamówienie. Zapewniam Was, że będzie ich więcej i chętnie podzielę się z Wami opiniami na ich temat.

Pozdrawiam




2 komentarze:

  1. Ciekawa ta metoda z nożykiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow najbardziej zaskoczyła mnie ta pomadka, świetne rozwiązanie i plus dla producenta za to :)

    zapraszam do siebie, http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń