czwartek, 25 maja 2017

#152 COŚ NA...


Hej, tu Ewelina! Już jutro bardzo ważne święto, święto naszych Mam. Nasza rodzicielka jest jedyna i wyjątkowa, dlatego powinniśmy się postarać, aby zwłaszcza w ten dzień też tak się czuła. Ja dla swojej kupiłam prezenty w sklepie PEPCO . Oprócz tego, że rzeczy stamtąd są praktyczne, to jeszcze tanie. Jeżeli jeszcze nic nie kupiliście swoim Mamom i nie macie pomysłu co możecie im ofiarować, to być może ten post okaże się dla Was pomocny. 

 Moja Mama jest osobą, która wszystko zapisuje, dlatego kupiłam Jej tablice z pisakiem, który łatwo można zetrzeć za pomocą gumki, która jest do niego dołączona.
Cena: 15zł

Kolejną rzeczą jest plastikowa butelka. Przyznaję, że kupiłam ją dla siebie, jednak możecie ją wykorzystać jako podarunek dla Mamy. W domu mam filtr do wody, przez co nie muszę jej kupować w sklepie. Wystarczy, że przeleję ją sobie do takiej oto butelki.
Cena: 5zł


Zdjęcia?- świetna opcja na różne okazje. Ramkę również kupiłam w Pepco i zamierzam umieścić w niej zdjęcie swoje i Mamy.
Cena: 5zł
 Na pewno praktyczną rzeczą są różnego rodzaju filiżanki, szklanki- bo zawsze się przydadzą. Te kupiłam mojej cioci, która ma akurat jutro urodziny. 
Cena: 10zł

Mam nadzieje, że chociaż trochę Wam pomogłam:)

5 komentarzy: