środa, 14 czerwca 2017

#156 A może by tak rzucić wszystko i pojechać w BIESZCZADY?!

Czeeść, tu Ewelina! :) Kto z Was był kiedykolwiek w Bieszczadach? Jeżeli mieszkacie w województwie podkarpackim, koniecznie musicie tam pojechać! Jest to świetna opcja zwłaszcza dla osób, które lubią chwilę się zatrzymać i podziwiać piękne krajobrazy. Kiedy wychodzicie pod góry czujecie zmęczenie, ale po dotarciu na szczyt zostaje tylko radość :)) . Ja za "bilet na szlak" zapłaciłam 3,50zł- jest to bardzo tania wycieczka, dlatego zachęcam do odwiedzenia Bieszczad i wyjścia w góry :)


 Ostatnio razem z naszymi znajomymi wybraliśmy się w góry, stąd te zdjęcia. Niestety zaczął padać deszcz i musieliśmy się wrócić. Podczas schodzenia ciagle upadaliśmy, bo wiadomo-deszcz+błoto=gleba










2 komentarze:

  1. Nie byłam w Bieszczadach, ale chciałabym odwiedzić i się po nich wspiąć :P A przy okazji zatrzymać się w Rzeszowie i tam pozwiedzać :P
    świetne widoki *.*
    macie genialnie zaplecione warkocze! ♥
    pozdrawiam, zapraszam :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/pamietnik-1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdrosze ja juz od dawna chce dzieś pojechac ale ja narazie nie mam urlopu w pracy :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/moj-sposob-na-kabaretki.html

    OdpowiedzUsuń