niedziela, 3 września 2017

#177 Haul Rossman -49%

Cześć! Niedawno skończyła się promocja w Rossmanie na produkty do pielęgnacji. Razem z Wiktorią skorzystałyśmy z niej, zaopatrując się w kilka rzeczy.

Zacznijmy od produktów do pielęgnacji ust. 
Kupiłam rzeczy, których nigdy wcześniej nie miałam, ponieważ lubię testować nowości. Niestety ich nawilżenie jest słabe, dlatego nie polecam.


Kolejne pomadki należą do Wiktorii


Produkty do pielęgnacji twarzy
Niestety mam problem z suchymi skórkami, które są widoczne przy nałożonym podkładzie. Zakupiłam rzeczy (nie wszystkie są moje), które mają pomóc mi w ich zwalczaniu oraz zachowaniu jedwabistości skóry







 Produkty do pielęgnacji włosów
Rzeczą kupioną przeze mnie jest spray z PANTENE mający dodawać włosom objętości. Sprawdza się on i faktycznie widać efekty. Na moje suche końcówki kupilam natomiast zwykłą odżywkę z Nivea.


Co Wy upolowaliście na tej promocji? ;)

16 komentarzy:

  1. great haul and amazing products

    I follow you, I hope you will follow me back
    kisses
    MagdalenaŠ.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na promocji nic nie kupiłam ale czekam na recenzję tych maseczek :)
    Pozdrawiam mvgdalena - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam taką samą pomadkę (nivea) - polecam ^^!

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą pierwszą pomadkę, co ma Wiktoria! Rumiankowa czyż nie? U mnie niesamowicie dobrze nawilża ;)
    Dużo osób poleca te czarne maski z Bielendy ;) Ja nie mogę się o nich wypowiedzieć ;)
    Produkty do włosów to używam tylko z Sylveco. A Nivea lubię w kremach i balsamach :)
    Nic nie kupiłam na tej promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie kupiłam na tej promocji tym razem :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na tej promocji kupiłam bardzo dużo maseczek do twarzy. :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo produkty z ziaji są świetne! niestety przegapiłyśmy ! :*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze mam jakos daleko do tego rssmana :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/koszula-czy-sukienka-dwa-lata-blogowania.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieźle się obłowiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne rzeczy do oczyszczania skóry :) Przydałyby mi się takie
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię te maseczki z bielendy i ziaji :) A pomadkę alterry stosowałam kiedyś na rzęsy :)
    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego z tych produktów nie miałam, ale pomadki z nivea lubię :D

    OdpowiedzUsuń