niedziela, 15 listopada 2015

#29 Kolory jesieni

Hej! Dzisiaj przedstawię wam kilka lakierów, które dla mnie są idealne na jesień. Osobiście preferuję wtedy takie smutne, przygnębiające kolory. Mam nadzieję, że któryś z nich przypadnie wam do gustu! :-)

1. Lakier z Manhattan - szary, przepiękny kolor, który moim zdaniem jest po prostu przeznaczony do noszenia w jesień! Zdecydowanie mój ulubieniec. Bardzo trwały ! Kolor 005





2. Również z Manhattan - tutaj niestety aparat nie oddał rzeczywistego koloru, jakim jest łososiowy. Również fajny, polecam! Kolor 001



3. Ostatni jest lakier z avon`u, kolor sea breeze. Moim zdaniem to taka zgniła zieleń, która również pasuje na okres jesienny.




Wszystkie lakiery świetnie się rozprowadzają, długo trzymają. Lakiery z Manhattan zamówiłam na stronie Kosmetykizameryki

Pozdrawiam/ Ewelina!!

5 komentarzy:

  1. Szczególnie podoba mi się ten trzeci kolor. Chociaż pierwszy też jest niezły.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te kolory :)
    Również obserwuję ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń