wtorek, 17 listopada 2015

#30 MY MORNING RUTINE FOR SCHOOL





06:15 - o tej godzinie mój dzień się rozpoczyna. 

Wyciągam rękę, aby wyłączyć budzik i swój dzień zaczynam od obejrzenia nowych zdjęć i postów na Instagramie i Facebooku.Zajmuje mi to ok.10min.
Dalej jest ten czas, gdy porzucamy swoje pidżamki i ubieramy się w coś ciepłego, jak na tą porę roku przystało. Dzisiaj postawiłam na zwykły sweter czarny ze srebrną nitką i czarne spodnie.
Następnie udaję się do łazienki.Twarz myję żelem myjącym z Ziaji. Bardzo Wam go polecam, to jest już moje 3 opakowanie.Skóra po nim jest oczyszczona i nawilżona.Świetnie zmywa makijaż. 
Mycie zębów-to czynność, którą uwielbiam robić!
Obecnie używam pasty z Colgate. Na razie nie wypowiem się na jej temat, gdyż używałam ją dopiero kilka razy.Szczoteczka także z Colgate, staram się je dosyć często wymieniać.
 Krem jakiego teraz używam jest z Avon. Jestem z niego dosyć zadowolona, także polecam.
Moim problemem są zaczerwienienia w okolicach policzków i nosa, dlatego staram się chociaż trochę ujednolicić koloryt skóry.Stosuję do tego krem BB z Under Twenty.Nakładam go gąbeczką, bo po prostu jest mi tak wygodniej. Niedoskonałości zakrywam korektorem z Catrice.Czasami całość pokrywam pudrem z Avon, lecz zwykle nie potrzebuję tego,gdyż moja skóra zazwyczaj jest sucha.
Zaczesuje włosy, najczęściej mam rozpuszczone, jem śniadanie i udaję się na autobus.
I tak ! Oto cala moja rutyna do szkoły ;)
Pozdrawiam
/Victoria

7 komentarzy:

  1. Skądś znam ten początek dnia z telefonem w ręce :P
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah też zaczynam dzień od telefonu w ręce! Tylko, że w moim pokoju są takie rolety i nawet w dzień jest ciemno (jak się ich nie odsłoni) i rano gdy patrze na telefon to oczy mnie bolą hahah *fascynujące*
    Poklikasz w 3 linki? (: Na pewno się szybko odwdzięczę, daj znać w komentarzu czym! :D
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to przedstawiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post <3
    http://onememoriess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń