czwartek, 19 listopada 2015

# 31 Nie taki diabel straszny jak go maluja

Czytając blogi, których wpisy dotyczą jesieni jestem w szoku, bo.. prawie nikt jej nie lubi :(





Najlepszą porą na czytanie ksiażek jest właśnie jesień :> Deszczyk, który odbija się od dachu wprowadza super - jak dla mnie - nastrój :>
W takie ponure, deszczowe dni również świetnie ogląda się filmy, nawet uczenie przychodzi łatwiej.


Zazwyczaj w jesienne wieczory robię rzeczy wymienione wyżej, lub gram w karty ze znajomymi itp . :-)
Dodatkowo lubię fotografować, a kiedy mamy takie piękne, złocisto-pomarańczowe listki, aż grzech tego nie robić :-) Wiadomo, że robi się szybciej ciemno - przez co ( przynajmniej mi ) chce się bardzo spać.

Jednak czekam na zimę, bo ona jest moją ulubioną porą roku!

Moim zdaniem każda z nich ma w sobie jakiś urok, trzeba je jedynie dostrzegać :)
A wy co robicie w jesienne wieczory? :-)

/Ewelina

10 komentarzy:

  1. To fakt , jesień jest najlepsza na czytanie ksiazek mimo to jej nie lubie za pogode ;/
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jesień za klimatyczne wieczory i niesamowite kolory.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  3. No niestety ja też nie lubię jesieni bo liscie spadają i drzewa są takie szare i "gołe" i czesto pada :(
    Zapraszam do mnie :*
    Noowy post ♥ klikkk !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny piesek :)
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/11/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za jesienią :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń