sobota, 21 listopada 2015

#32 FRYZURY NA KROTKICH WLOSACH

HEJ!

Pomyślałam,że podzielę się z wami kilkoma propozycjami fryzur na krótkich i bardzo cienkich włosach. Mam młodszą siostrę i staram się ja czesać różnorodnie.Bardzo się cieszę , że ona tez to lubi, wiec ja mogę próbować swoje możliwości. Niektóre uczesania można wykonać oczywiście na kimś starszym.  

1. Kucyk zapoczątkowany dwoma warkoczykami.




2.Warkocz dookoła głowy.

3.Warkocz zrobiony drugim sposobem dookoła głowy.

4.Kok z małym warkoczem

5.tzw.koszyczek

6.Dwa warkoczyki

7.tzw.wąż na czubku głowy.


8.Wąż na całej głowie


9.Kucyk z warkoczem przestrzennym + na przodzie dwa warkocze 

10.Wodospad + kręcone włosy

Zdaję sobie sprawę, że nie robię tego profesjonalnie i dokładnie. Wszystkiego nauczyłam się sama i staram się do wykorzystywać.
Wkrótce postaram się pokazać w krótkim filmiku lub na zdjęciach jak je wykonać.

/Victoria

6 komentarzy: