poniedziałek, 23 listopada 2015

#33 Coura­ge is to re­sist fear, mas­te­ry of fear - not ab­sence of fear

Siema ziomki :-)
Dzisiaj przychodzę do was z piosenkami tygodnia - słucham je non stop. Może czymś was zainspiruje i  będą również waszymi ulubieńcami. 

KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK
KLIK

Druga sprawa to Kosogłos część druga.  Jak wiecie, lub nie, uwielbiam zarówno ten film, jak i książkę. W piątek 20.11 była premiera. Ja obejrzę film już w czwartek i  szczerze nie mogę się doczekać. Książka ma jedną część, natomiast film został podzielony na dwie części. Niestety pierwsza część Kosogłosa nie zachwyciła mnie, więc liczę na rekompensatę ze strony drugiej części :-) 
 Jeżeli lubicie fantastyke, to serdecznie was zachęcam do obejrzenia ekranizacji ostatniej części Igrzysk. 

A wy byliście już w kinie? Jak wam się podobało?  





Pozdrawiam/ Ewelina

2 komentarze:

  1. Ja osobiście nie oglądałam żadnej z tych części... Na filmie w kinie również nie byłam :( Jednak moja koleżanka Carla ostatnio się na niego wybrała i była bardzo zadowolona :). Fajne piosenki wybrałaś. Wpadają w ucho

    Pozdrawiam SharpeeE ♥

    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń