środa, 25 listopada 2015

#34 POMYSLY NA PREZENTY

CZEŚĆ!

Jak ten czas szybko leci, dopiero było rozpoczęcie roku szkolnego, a tu już za niedługo Mikołajki. Myśleliście już nad prezentami dla swoich bliskich? Może zdążyliście już zauważyć, że nowy katalog z Avon jest zaprojektowany iście świątecznie.Postanowiłam przedstawić Wam kilka propozycji zestawów, które według mnie są godne zakupienia w tak promocyjnej cenie.

PREZENTY DLA NIEJ 

1.Świetnym pomysłem będzie zestaw perfum. Przykładowo przedstawię Zestaw Avon Luck dla Niej.Obejmuje : Wode perfumowaną(50ml), perfumowany spray do ciała(75ml) i perfumowany balsam do ciała (150ml). Jest to zapach bardzo słodki.Całość kosztuje zaledwie 49,99 zł.


2.Kolejną propozycją będzie zestaw: tusz do rzęs superSHOCK + konturówka. Ten tusz przedstawiałam Wam w TOP 5 produktów z Avon. Jeśli chcecie wiedzieć co o nim sądzę odsyłam Was do tego postu LINK. Konturówka, wysuwana o kremowej formule. Jest w 4 kolorach do wyboru. Całość zestawu kosztuje 17,99 zł , także naprawdę świetna cena !

3.Dla miłośniczek włosów idealny będzie luksusowy zestaw 4 produktów. W zestawie : Szampon odżywczy z kompleksem Nutri 5 (250 ml),Odżywka z kompleksem Nutri 5 ( 250 ml), intensywna kuracja odżywcza dodająca blasku z kompleksem Nutri 5 (50 ml). Produkty wykonane są z aż 5 cennych oleji: z makadamii, z nasion kamelii, migdałowy, winogronowy i marula. Zestaw kosztuje 39,99 zł.

PREZENTY DLA NIEGO

1. Znakomitym dla każdego mężczyzny będzie klasyczny zestaw do golenia.Zawiera on: rewitalizujący balsam po goleniu (100 ml), piankę do golenia (200 ml) i kosmetyczkę w rozmiarach 20X8X13 cm . Jest to Top bestseller tego katalogu. Jego cena wynosi 29,99 zł.

2. "Unikalny zapach szyprowy ucieszy nowoczesnego faceta " Woda toaletowa Perceive dla Niego ( 100 ml). Prezent po prostu idealny za jedynie 39,99 zł.

3."Ten niezapomniany świąteczny czas..." Ostatnią propozycją będzie elegancki zegarek LARRY.Posiada czarny pasek pasujący do każdego stylu i wieku. Cena: 49,99 zł

PREZENTY DLA DZIECKA

1. Dla dziewczynki Zestaw "Zrób sobie szalik", a w nim: kolorowa włóczka , krosno i szydełko. Teraz tylko za 59,99 zł.

2. Dla chłopaka także twórczy prezent, a mianowicie kreatywna zabawka solarna 3w1. Jest to robot solarny,który przeistacza się w czołg lub skorpiona. Cena : 49,99 zł

3. Super słuchawki w 2 kolorach do wyboru - niebieskim i różowym .Plastikowe z regulowaną opaską 34-41 cm, długość kabla : 119 cm. Każde słuchawki tylko 49,99 zł .

I jak podobają się Wam moje propozycje? Ja chętnie z niektórych skorzystam. Naprawdę się opłaca. Piszcie w komentarzach jak wy przygotowujecie się do świąt ? 
Pozdrawiam
/Victoria  

3 komentarze:

  1. świetne pomysły ;) ja bym z chęcią przyjęła ten 2 :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw Avon Luck w zeszłym roku kupiłam mamie i była zachwycona :) Super blog, z chęcią będę obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń