środa, 11 listopada 2015

#27 Avon - moje buble

Cześć, witajcie ! Jak wiecie, Wiktoria prowadzi serię " TOP 5 PRODUKTÓW Z AVON " . Ja natomiast będę zajmowała się bublami, tj. rzeczy które mi się nie sprawdziły.
Zaczniemy od odżywki do włosów cienkich i delikatnych, o zapachu maliny z hibiskusem. Ma ona dodać włosom objętości. Niestety nie robi tego co producent obiecuje :( Jak dla mnie jest to jego jedyna wada, ponieważ nie plącze mi włosów, ani nie są po niej tłuste. Podoba mi się zapach, ale to już kwestia gustu.
Reasumując: Jeżeli szukacie produktu, który doda waszym włosom objętości, to na pewno nie będzie to odżywka z avon`u . 



  
Dalej jest nawilżający balsam osłabiający odrastające włoski "Idealna gładkość"
Jego zadaniem jest, jak się domyśliliście osłabianie włosków. Tutaj kompletnie nie zauważyłam, aby moje włoski odrastały mniejsze, cieńsze lub po dłuższym czasie. :(




Balsam do ciała ( cena to ok.14zł ) . Zacznijmy od konsystencji, która jest .. zdecydowanie za rzadka. Po prostu się leje, co w mojej opinii jest nieprzyjemne . Skóra ma być po nim miękka, nawilżona - nie jest to jednak wrażenie długotrwale. Jego zapach ( mleczko pszczele ) jest zbyt mało intensywny, przez co prawie w ogóle go nie czuję :(  


Kolejnym niestety bublem jest odżywczy szampon z marokańskim olejkiem arganowym do wszystkich rodzajów włosów , do którego " podchodziłam " kilka razy. Znam kilka osób, którym się on sprawdził, mi niestety nie. Główną i w zasadzie jedyną wadą jest łupież, który on powoduje.
Zaletą natomiast jest to, że włosy po nim się mniej przetłuszczają :) Mimo wszystko jestem na nie.


Ostatnią rzeczą jest oczyszczająca maseczka do twarzy drzewo herbaciane i ogórek . Ja zazwyczaj nakładam maseczkę, kiedy mam wolną chwilę, chce się zrelaksować i odpocząć. Niestety nie pozwala mi na to ta maseczka, ponieważ ją " ściągamy ", przez co skóra się napina. Ja nie lubię takiego uczucia, ale komuś innemu może się sprawdzić :)  Kiedy ją na sobie mam to twarz cała się napina i nawet mówienie nie jest swobodne













/Ewelina

1 komentarz:

  1. Nie przepadam za produktami z Avonu, chociaż ich perfumy ubóstwiam :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w dwa poniższe linki :
    goo.gl/ZIaY0w
    goo.gl/OdHDk7
    Bardzo mi pomożesz, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń