poniedziałek, 9 listopada 2015

#26 PIELEGNACJA MOICH WLOSOW

Hej!

Zacznę od tego, że moje włosy są długie, w miarę geste i niestety bez objętości. Prawie na całej długości są proste, lecz końcówki się wywijają. 

Już od jakiegoś czasu przeszłam na minimalizm w pielęgnacji moich włosów. Dużo produktów wypróbowałam i mam już swoich faworytów. 
1.Szampon jakiego używam to L' Oreal, Elseve Total Repair 5. Wypełniający do włosów zniszczonych i pozbawionych życia.

Kupiłam go za poleceniem koleżanki i nie zawiodłam się. Ma gęstą konsystencje o białym zabarwieniu, dobrze się pieni przy czym pięknie pachnie.Włosy stają się puszyste i lekko uniesione, mają piękny połysk i wyglądają zdrowo. 


2.Oczywiście po umyciu włosów nakładam maskę. Bardzo dobrze sprawdzają się u mnie z Kallosa. Obecnie używam Banana. 

Pachnie obłędnie, nawet banany nie pachną tak intensywnie.Zapach pozostaje na włosach nawet po spłukaniu maski. Trzymam ją dłużej niż 5 min, bo na czas kąpieli.Działa jak trzeba, wygładza i nawilża włosy, są mięciutkie i pachnące.Bardzo wydajna za tą cenę(ok.10zł/1000ml). Włosy po niej dużo lepiej się rozczesują.


3.Po umyciu nakładam odrobinę jedwabiu z Avon, a następnie mgiełkę Jantar

Jedwab to świetny produkt, włosy po nim wygładzone, mocniejsze i lśniące.Tylko uwaga nie za dużo nabierać, bo będą tłuste włosy. Wystarczy kropla-dwie.Pięknie pachnie.Mgiełkę kupiłam w zestawie z wcierką. Ją już dawno zużyłam a mgiełka zdawała się mi być nie potrzebna.Zaś teraz gdy nic nie mam do ochrony włosów przed ciepłem nawet się sprawdza.


4.Następnie suszę włosy suszarką Remington D5215, której recenzje już znajdziecie.LINK.Potem prostuje tylko końcówki, gdy się jeszcze wywijają. Do tego celu używam mini prostownicę .

Rozczesuję włosy niezastąpioną szczotką Tangle Teezer. Gdy chcę związać używam gumki invisibobble. Recenzje gumek także możecie znaleźć na naszym blogu.LINK




Tak więc to cała moja pielęgnacja, z czasem na pewno się zmieni, wiec może kiedyś zrobię aktualizację.

Pozdrawiam
/Victoria

6 komentarzy:

  1. Genialny, kreatywny blog! Zaglądałam tu już pare razy, naprawde mi się tu podoba! Gratuluje świetnych postów:) Spodziewaj sie mnie tu czesciej!;) Miło sie czyta :) Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    +KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/11/kobieta-musi-miec-dwie-rzeczy-klase-i.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post!
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodobał-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)
    fashion--twins.blogspot.com


    Pozdrawiam kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje włosy wyglądają bardzo zdrowo!
    Muszę zacząć używać tą odżywke :)
    bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń