poniedziałek, 4 stycznia 2016

#53 Ewelina poleca filmy

Hej :) W związku z tym, że miałam długą przerwę od szkoły, udało mi się pooglądać kilka filmów. Dzisiaj przedstawię wam te, które mi się spodobały. Jak wiecie, preferuję fantastykę, lecz tutaj pojawią się różne gatunki. Zapraszam:

1. Polowanie na czarownice

Gatunek: Dramat, Fantasty, Przygodowe

Po latach zaciętych walk dwaj wojownicy wracają do domu, gdzie zostają tylko zniszczenie, strach i głód. Starszyzna uznaje, że winę za czarną plagę, która ogarnęła miasto, ponosi młoda czarownica. Zapada decyzja, że jedyną szansą na przywrócenie ładu jest wykonanie starożytnego rytuału, który wyplewi przekleństwo z ich ziemi. Mężczyźni muszą eskortować wiedźmę do dalekiego klasztoru. W trakcie podróży zobaczą siły tak złe, że nawet diabeł nie mógłby ich powstrzymać. By ocalić nie tylko siebie, ale i ludzkość, rycerze muszą przejść przez coś gorszego niż sam środek piekła…  "


Film trzymał w napięciu i były zwroty akcji, co mi się bardzo podobało. Jest on ciekawy i niebanalny. Wystawiam mu 9/10




2.Heca w zoo

Gatunek: Familijne, Komedia

Dozorca z ZOO (Kevin James) niestety nie ma szczęścia do dziewczyn, jest samotny. Jednak zwierzęta, którymi się opiekuje i które go uwielbiają, postanawiają zdradzić mu sekrety natury i nauczyć jak można znaleźć wybrankę życia. "


Oglądałam go kilka dni temu w tv. Jest to zdecydowanie familijny film, więc na wieczory z rodzinką, jak najbardziej. 8/10



3.Kocha, lubi, szanuje

Gatunek: Komedia

W wieku czterdziestu kilku lat przesadnie poprawny Cal Weaver (Steve Carell) wiedzie idealne życie — ma dobrą pracę, ładny dom, udane dzieci i szkolną miłość za żonę. Ale kiedy dowiaduje się, że jego druga połowa, Emily (Julianne Moore), zdradziła go i chce się rozwieść, jego „wymarzone” życie rozpada się na kawałki. Co gorsza, w dzisiejszym świecie, w którym królują single, Cal, który na randce nie był od lat, staje się uosobieniem niezgrabności. Nieszczęsnego Cala, spędzającego wolne wieczory na samotnych rozmyślaniach w pobliskim pubie, wybiera sobie na partnera i ucznia przystojny podrywacz po trzydziestce , Jacob Palmer (Ryan Gosling). Jacob stara się pomóc Calowi pogodzić się rozstaniem i rozpocząć nowe życie, więc ukazuje mu liczne możliwości, jakie się przed nim otwierają: zalotne kobiety, męskie wypady na drinka i wyczucie stylu, jakiego nie można wyrobić sobie, robiąc zakupy w sieciówkach. Cal i Emily to nie jedyne postaci poszukujące miłości tam, gdzie trudno na nią trafić. Trzynastoletni syn Cala — Robbie — szaleje za siedemnastoletnią opiekunką do dzieci, Jessicą, która z kolei na obiekt westchnień wybrała sobie Cala. A ten, mimo całej przemiany i licznych podbojów, nie może w swoim sercu zmienić tej jednej rzeczy, która ciągle prowadzi go z powrotem w to samo miejsce, w którym rozpoczęła się jego podróż. "


Ten film oglądałam z Wiktorią. Nie zachwycił mnie jakoś bardzo, ale jest całkiem niezły. 6/10



4.Anioły i demony
Gatunek: Dramat

"Twórcy “Kodu Da Vinci” powracają na ekrany kin z długo oczekiwaną produkcją “Anioły i demony” nakręconą na podstawie bestsellerowej powieści Dana Browna pod tym samym tytułem. Widzowie ponownie zobaczą na ekranie Toma Hanksa w roli światowej sławy historyka i badacza symboli - profesora uniwersytetu Harvarda Roberta Langdona. Langdon trafia na trop wielowiekowego bractwa znanego pod nazwą Iluminaci – najbardziej wpływowej organizacji podziemnej w historii ludzkości - którego odwiecznym wrogiem jest Kościół Katolicki. Zegar na ustawionej przez Iluminatów bombie zaczyna już tykać. Mając na to niezbite dowody i chcąc zapobiec katastrofie Langdon udaje się do Rzymu, gdzie zagadkę pomaga mu rozwiązać Vittoria Vetra, piękna i tajemnicza włoska badaczka pracująca dla instytutu CERN. Rozpoczyna się zapierająca dech w piersiach podróż, wiodąca przez krypty wiecznego miasta, tajemnicze katakumby Watykanu, opuszczone katedry, aż do najbardziej tajemniczego na świecie grobowca. Langdon i Vetra będą podążać śladami liczącej sobie 400 lat organizacji Iluminatów, a ich działania mogą okazać się jedyną szansa Watykanu na przetrwanie. "



Bardzo mi się podobał. Również ciekawy film. 8/10



5.Dirty Dancing <3 - ten film wręcz uwielbiam

Gatunek: Musical, Dramat

"Młoda dziewczyna (Jennifer Grey) spędza wakacje wraz z rodzicami i siostrą w eksluzywnym ośrodku wypoczynkowym. To właśnie tutaj poznaje przystojnego instruktora tańca Johne'go (Patrick Swayze). Między młodymi ludźmi rodzi się uczucie. Film okraszony muzyką, która w 1988 roku zdobyła Oskara i Złoty Glob. "


Z tych filmów jest moim ulubieńcem. Oglądałam go już pewnie z pięć razy, a nadal mi się nie nudzi. Przystojny Patrick Swayze robi swoje , a jego gra po prostu zachwyca. Bardzo, bardzo polecam. 10/10



Na razie tyle. Pozdrawiam/ Ewelina 


12 komentarzy:

  1. Większość oglądałam, super filmy!:)
    pozdrawiam:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nie oglądałam kilku, ale fajnie je opisałaś :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jedynie zacytowałam, moje komentarze są bardzo krótkie:D
      Pozdrawiam!:-)

      Usuń
  3. Muszę obejrzeć Polowanie na czarownice, lubie taką tematykę:)
    Będę też chciała Anioły i Demony, ale najpierw wolałabym przeczytać książkę :)
    Pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, książkę najpierw jest lepiej. Również pozdrawiam :-)

      Usuń
  4. Własnie szukam czegoś co można obejrzeć :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio oglądałam Jak się zakochać i bardzo mi się podobał. Świetny wpis.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego dnia ! :* .
    Poklikasz w linki ? Odwdzięczam się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń