środa, 6 stycznia 2016

#54 Outfit sylwestrowy

Hej!

W tym roku sylwestra spędziłam u koleżanki, więc ubrałam się całkiem zwyczajnie. Po południu wybrałam się z Ewelina na spacer. Jak to zwykle bywa postanowiła zrobić mi kilka zdjęć.

Na dworze było megaa zimno, więc z góry przepraszam Was za mój czerwony nos :D

 

*kurtka (marka nieznana)



*bluzka New Yorker, spódnica Primark


tutaj możecie zauważyć jak było zimno. Moje ręce cierpiały :D







 *buty (marka nieznana)


 *lakier Be Beauty czarny









Mimo tego, że było bardzo zimno, byłam w stanie się poświęcić:)
Myślicie, że Ewelina sprawdziła się w roli fotografa ? Piszcie w komentarzach, a będzie więcej takich postów.

Pozdrawiam
/Victoria






  

8 komentarzy:

  1. Świetne wyszłaś na zdjęciach, kurteczka- megaaa <3 Musiało być Ci naprawdę zimno, na jednym zdj aż zaciskacz ręce :D Tak się poświęcić!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To,że było naprawdę zimno może potwierdzić leżący śnieg :D
    Dziekuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie na KONKURS!!
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna koszulka. Mam taką tylko szaro- czarną. Niestety nie wiem do czego mogę ją ubierać. Oczywiście oprócz spódniczek bo do nich wygląda ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętaj zawsze o rękawiczkach, masz piękne, delikatne dłonie.

    OdpowiedzUsuń