niedziela, 28 lutego 2016

#78 Buty Reebok Classic

Hej!

Ostatnio wiele czasu spędzałam przed komputerem szukając fajnych butów na wiosnę. Miałam wiele dylematów, czytałam dużo opinii na temat różnych butów. Chciałam, aby były koloru białego, gdyż teraz takie zaczęły mi się teraz podobać. Po wielu przemyśleniach strzałem w 10 okazały buty Reebok Classic White.




Muszę się przyznać, że kiedyś te buty wcale mi się nie podobały.
Teraz można je kupić nawet za 170-200 zł. Gdy chcecie kupić na allegro to koniecznie sprawdźcie czy dostawa jest z polski. Wiadomo, gdy tak nie będzie buty mogą okazać się podróbka. Rozmarówka jest standardowa.
Do mojego domu zostały dostarczone w zaledwie 2 dni. Z tego względu byłam bardzo ucieszona. Od razu rozpakowałam i ubrałam na nogi. Okazały się megaa wygodne!



Po kilku razach chodzenia w nich niestety stwierdzam, że trochę się brudzą. Byłam na to nastawiona, gdyż przecież są koloru białego... Na szczęście bez problemu się myją i wyglądają jak nowe. Na ich metce pisało, że nie wolno prac w pralce, ale czytałam,że wiele osób pierze i nic się z nimi nie dzieje. Myślę, że kiedyś tego wypróbuję. 
Na czas dzisiejszy mogę powiedzieć, że nie żałuję tego zakupu.



Koniecznie napiszcie mi czy macie te buty i jak się u Was sprawdzają.
PS. Bardzo dziękujemy za 100 obserwatorów! Nawet nie wiecie ile to dla nas znaczy. DZIĘKUJEMY !
Pozdrawiam
/Victoria

17 komentarzy:

  1. Mi średnio podobają się te buty.
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam podobne buty w CCC, marki Sprandi ;p nie wiem, nie znam się na markach butów, ale wydawały mi się bardzo fajnym rozwiązaniem właśnie na wiosnę :). Też nigdy nie przepadałam za takimi butami, ale może w tym roku się przełamię :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy wcześniej nie zwracałam uwagi na buty reebok, nie wiem dlaczego, jakoś mnie nie przekonywały.

      Usuń
  3. Mam te buty jakieś 4 miesiące i brudzą się sporo, a szkoda bo max wygodne i śmiga się super, ale podeszwę po jakimś czasie ciężko odmyć. :(

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jakoś nie przekonują mnie te buty. Ale świetnie, że Tobie się podobają! :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można nimi przełamać stylizację np. gdy jesteś ubrana cala na czarno i do tego białe buty :D

      Usuń
  5. Mam takie same i wiem, że są cudowne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pozostaję wierna butom Adidas Superstar :D Najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona :)
    Zapraszam na nowy post http://ninaswarcewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zastanawiałam sie nad Superstar, ale w moim gronie znajomych dużo osób juz je ma i nie chcialam mieć takich samych :D

      Usuń
  7. Dużo o nich słyszałam. Dużo osób mówi, że hit, wygodne itp. Mi jednak nie przypadły do gustu. Może kiedyś się do nich przekonam.

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wyrażenie swojego zdania, bardzo to cenię :)

      Usuń
  8. Chyba nie zdecydowałabym się na białe buty właśnie ze względu na szybkość brudzenia się, ale mimo to bardzo mi się podobają.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ideał! Na pewno nikt nie przejdzie obok Twoich butków obojętnie. Śliczne. <3
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń