piątek, 11 marca 2016

#83 Haul

Jakiś czas temu kupiłam kilka rzeczy. Niektóre zdążyłam przetestować, niektóre nie. Zapraszam!

1. Rewitalizująca maska do włosów z ekstraktem jagód i olejkiem avokado- ma przepiękny zapach. Jej pojemność wynosi 1000ml, więc naprawdę sporo. Jest bardzo wydajna. Stosuję ją na umyte, wilgotne włosy i trzymam ją 5 minut. Sprawdza się genialnie. Włosy po niej są błyszczące, miękkie i zdrowsze. Dałam za nia jakieś 12-13zł. Polecam!


2. Delikatnie oczyszczający peeling do ciała o zapachu arbuza i melona-lekka formuła. Również jego zapach jest piękny. Stosuje go niedługo, także nie wypowiem się na temat tego peelingu. Niestety wylał mi się, dlatego jest go tak mało.



3. Tusz do rzęs AVON Big&MULTIPLIED. Ma szczoteczkę z naturalnego włosia. W katalogu kosztuje około 20 zł. Użyłam go dopiero raz, wiec nie będę wypowiadała się na jego temat. 


4. Perfuma Cherish z Avon (50ml). Wiem, że w katalogach jest po 30-40zł. Ja kupiłam ją za 40zł, ponieważ zblizał mi się wyjazd, a bardzo chciałam ją ze sobą wziąć. Dlatego nie czekałam, aż będzie w tańszej cenie.  Jest bardzo ładna:)

5. Perfuma Mesmerize Avon(50ml). Jest to ostatnia rzecz. Wiktoria miała tę perfumę i bardzo mi się spodobała. Kupiłam ją dla mamy, jednak bardzo często ja sama ją używam. Ma słodki zapach. Zdaje sobie sprawę, że niektórzy nie lubią właśnie takich słodkich zapachów. Mi się bardzo podoba.

Co do trwałości zapachów: Nie jest źle, ale też nie ma rewelacji

Pozdrawiam/Ewelina!



16 komentarzy:

  1. 3 i 4 mam jestem bardzo zadowolona :D :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jagodę polowałam już wcześniej ale że nie było w sklepie wzięłam banana i jestem mega zadowolona :D
    Peelingu nie mam ale uwielbiam ten zapach a z tuszy najbardziej polecam 2000 calorie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar kupić ten tusz, ale na razie muszę zużyć te co mam :P

      Usuń
  3. Te maski z Kallosa są mega i do tego kosztuja grosze :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tusz z AVON właśnie zamówiłam i jestem go bardzo ciekawa! :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog♥
    Zaobserwujesz jeśli się spodoba? Da mi to ogromną motywację! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tę maskę! Jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam te maski! Są świetne i bardzo je lubię :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować ten peeling. Skusiłaś mnie na niego :)

    Zapraszam Cię do mnie na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tusz jest naprawdę dobry,też taki mam :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń