czwartek, 31 marca 2016

#91 Manualna vs. Elektryczna

Hej!
Czy zastanawiałaś/łeś się może nad kupnem szczoteczki elektrycznej,a co końca nie wiedziałaś/łeś czy Ci będzie odpowiadać? 

Dzisiaj zapraszam Was na porównanie zwykłej szczoteczki manualnej i szczoteczki elektrycznej, czyli wielkie starcie tych dwóch szczoteczek.




Na początek może przedstawię manualną. Jest to zwykła, najprostsza  szczoteczka do zębów Oral B.





Natomiast konkurencja jest elektryczna szczoteczka Oral B Vitality Precision clean. Posiada wysoka prędkość oscylacji/ ruchu obrotu , a także 2-minutowy czasomierz, co ułatwia kontrolowanie czasu mycia.


Przede wszystkim różnica i to kolosalna jest w ilości ruchów. W elektrycznej  mamy ruchy pulsacyjne, oscylacyjne i rotacyjne i dzięki temu nasza szczoteczka dociera w najbardziej problematyczne miejsca,  gdzie często szczoteczka manualna nie jest w stanie wszędzie dotrzeć i to jest niestety duży problem, ponieważ po umyciu zębów zwykłą szczoteczką mamy wrażenie, że nasze zęby nie są do końca umyte. Mimo to, że główka szczoteczki elektrycznej jest o wiele mniejsza i wydawałoby się, że jest ona mniej skuteczna to tutaj tutaj takiego wrażenia nie mamy. Jest bardzo poręczna, ponieważ lepiej leży w dłoni i ma po prostu jakby większą powierzchnie i nie musimy tak przybliżam naszej dłoni do twarzy, tylko ta szczoteczka sama myje nam zęby i dociera do każdego miejsca. 

Szczoteczkę ładujemy raz na 5 dni przez 16h. Ja najczęściej zostawiam tą czynność na noc i rano jest gotowa do użycia.
Świetną opcją jest wymiana główek, dzięki czemu możemy dopasować ja do rodzaju naszych zębów. Zaleca się zmieniać je co 3 miesiące.

Mam nadzieję, że podałam Wam wystarczająco dużo argumentów, abyście się przekonali do elektrycznych szczoteczek. Wcześniej ich nie doceniałam.
Jestem bardzo ciekawa jakiej Wy używacie, dajcie znać w komentarzach.
Pozdrawiam
/Victoria 

12 komentarzy:

  1. Mam ten sam model szczoteczki elektrycznej i służy mi już długie lata, jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Cieszy mnie również fakt, że końcówki są łatwo dostępne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja własnie kiedyś chciałam kupic sobie elektryczną szczoteczke ale ze wzgledu na drogie wkłady zrezygnowałam :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupować podróbki na allegro, sa o wiele tańsze a różnicy po miedzy nimi nie widzę :D

      Usuń
  3. Ciekawy post. Myślałam o kupnie elektrycznej szczoteczki, jednak są one dość drogie.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Model mojej szczoteczki kosztuje ok.100zł, wiec uważam, ze jak to ma byc zakup na lata to sie opłaca.

      Usuń
  4. Szczoteczka elektryczna to naprawdę przydatna rzecz, która sprawdza się o wiele lepiej od zwykłej szczoteczki. Jej wielkim plusem jet przede wszystkim to, że dociera do miejsc trudno dostępnych.
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalny pomysł na posta :D
    Ja niestety z aparatem ortodontycznym na zębach nie mogę używać elektrycznej szczoteczki, dlatego zostaję przy manualnych ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczoteczki elektryczne są bardzo dokładne, dlatego warto w nie zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry gabinet dentystyczny na pewno też wam się przyda. Sprawdźcie sobie tu usługi od https://dentistica.pl Na pewno pomogą z każdym waszym problemem.

    OdpowiedzUsuń