czwartek, 21 kwietnia 2016

#95 Wracamy!

Przepraszam, że tak długo nie pisałam. Miałam to zrobić, ale niestety ciągła nauka przed egzaminami mi na to nie pozwalała:( Właśnie w tym poście napiszę Wam pokrótce, jak mi poszły egzaminy, może kogoś to obchodzi :P 

Na samym początku wspomnę, że wybieram się na profil medialny ( liczą się tam przedmioty : angielski, polski, historia i geografia ) . Uczyłam się tylko na nie no i trochę na matmę. 

Zacznę od pierwszego dnia, czyli poniedziałku. Pisaliśmy wtedy polski, historię i WOS razem. 
Powiem Wam, że akurat te przedmioty poszły mi całkiem nieźle. Wiadomo, uczyłam się rozprawki, ale nie zaskoczyła mnie charakterystyka. Dzień przed testami, a dokładnie wieczorem czytałam charakterystykę Rudego ( i się przydała :DDD ) . Historię i WOS mogłam napisać lepiej, no ale trudno.


Drugi dzień czyli wtorek był najgorszy. Nie jestem niestety ścisłowcem :( Z matematyki naprawdę sumiennie się przygotowywałam, ale w ten dzień kompletnie nie myślałam i byłam zestresowana.. Poszło mi masakrycznie. Z biologii, chemii i fizyki kompletnie nic się nie uczyłam, czego teraz żałuję. Wszystko napisałam źle oprócz geografii. Jestem bardzo zawiedziona:(



Dzień trzeci czyli środa. Angielski. Uważam, że akurat on poszedł mi całkiem nieźle. Myślę, że nawet rozszerzony był całkiem prosty. Najbardziej obawiałam się słowotwórstwa, ale nie było tak źle :P 


Może ktoś z Was pisał egzaminy? Dajcie znać, jak Wam poszły;) 



Pozdrawiam/ Ewelina :)

4 komentarze:

  1. Ufff na szczęście ja juz takie egzaminy mam daleko za sobą! :D Mimo, ze część wyszła Ci źle to i tak Cie przyjma na profil jaki chcesz iśc jest niż dmograficzny i szkołom zalezy na uczniach, wiec nie masz się o co martwić ! :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam już wszystko daaawno za sobą :P
    Trzymam kciuki żeby jednak ta matma jakoś wypadła :)
    I cieszę się że jesteś znowu <3

    OdpowiedzUsuń