wtorek, 26 kwietnia 2016

#96 Inspiracje wiosenne

Hej :)

Po krótkiej przerwie pisania do Was postanowiłam, że na pierwszy strzał pokażę Wam moje propozycje malowania paznokci na wiosnę. Bardzo lubię gdy mam pomalowane, staram się jak najczęściej to robić. Próbuję wymyślać nowe wzory, jednak najczęściej maluję na jeden kolor.


1.lakier essie need a vacation nr 19 
folia holograficzna Avon








2. lakier czarny Be Beauty
niebieski ciemny p2 ocean lady 110
jasny niebieski Be Beauty 






3.Lakier biały Sally Hansen
Lakier fioletowy manhattan









Pozdrawiam
/Victoria



25 komentarzy:

  1. Róż najpiękniejszy, uwielbiam takie delikatne odcienie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne paznokcie ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tamte z naklejeczka najlepsze :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te drugie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, pierwsze mega ! Wszystkie zresztą bardzo mi się podobają. Nie potrafię zapuścić swoich długich paznokci, wiec sobie takich nie zrobię, ale przynajmniej mogę podziwiać twoje, haha. :D na prawdę śliczne :))

    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze mi się najbardziej podobają :)
    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe propozycje na pomalowanie paznokci, bardzo pozytywne kolory :) Bardzo podoba mi sie kształt Twoich pazurków!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolorki \
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super połaczenie kolorków, szczególnie tego niebieskiego i białego ! Też kombinuje z moimi semilacami róznych połączen, tylko nigdy nie potrawie zdecydowac się własnie jakich kolorów użyć haha :) Widze ze masz troszke sucha skóre przy paznokciach, wyobróbuj może jakis odzywek ? Wtedy jeszcze ładniej będą wygladać te kolorki na twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń