czwartek, 28 kwietnia 2016

#97 Haul

Czeeść Wam;) Ostatnimi czasy poczyniłam zakupy. Niestety dzisiaj nie pokażę Wam wszystkiego, ponieważ aparat dzisiaj nie chciał mnie słuchać i powychodziły same pozamazywane zdjecia:( Tak więc dzisiaj tylko kilka z nich ... i przepraszam za jakość:(


Bibułki matujące z wibo. Jeszcze nigdy ich nie używałam, więc jestem bardzo ciekawa. W szkole, gdy się świecimy mogą się bardzo przydać. Kosztowały ok. 6zł




Avon nutraeffects. Rozświetlajaco-najwilżający krem koloryzujący. Nie polecam. Jest po prostu pomarańczowy. Kosztował około 10zł.






Hypoalergiczny fluid dopasowujacy się do skóry. Jak na razie jest super. Kupiłam go na tej przecenie -49% i dałam za niego jakieś 15-16zł. Faktycznie dopasowuje się do skóry :) 



Patrzcie, jakie dziś piękne niebo było :-))

7 komentarzy:

  1. Też dotarwałam te bibułki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bibułki sa świetne :o

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcie nieba *-* Niestety, nie miałam żadnego z tych produktów.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, koniecznie muszę przetestować te bibułki ! :D

    OdpowiedzUsuń