niedziela, 1 maja 2016

#98 Golden Rose Velvet Matte - Recenzja

Hej !

Dziś przedstawię Wam moja opinię odnośnie pomadki Golden Rose Velvet Matte w kolorze 02. Jak na razie posiadam tylko jeden kolor, ale w przyszłości pragnę kupić o wiele więcej.





Informacja od producenta : "pomadka do ust Velvet Matte tworzy na ustach aksamitne matowe wykończenie. Wysoka zawartość pigmentów oraz długotrwała formuła sprawia, że pomadka długo utrzymuje się na ustach. Idealnie się rozprowadza, a dzięki zawartości składników nawilżających oraw witaminy E dodatkowo odżywia i nawilża usta. Paleta zawiera 20 ocieni od klasycznych czerwieni po odcienie nude. Produkt nie zawiera parabenów i jest testowany dermatologicznie."



 Cena: 10,90





Pomadki posiadają eleganckie, matowe opakowanie. Wyglądają bardzo ładnie i schludnie. Dają aksamitne, matowe wykończenie. Ich zapach jest bardzo delikatny, ale na ustach wcale nie wyczuwalny. Są dość trwale, jednak zostawiają swoje ślady na szklankach i wszystkim tym z czym mają kontakt. Są bardzo dobrze napigmentowane. Po długim czasie mogą podkreślać suche skorki, więc należy pamiętać o regularnych peelingach ust.





Kolor który posiadam to pudrowy róż, ciemny, ma brązowy odcień





Ogólnie mówiąc bardzo polecam Wam te pomadki, jak za taka niska cenę są fenomenalne !
Pozdrawiam
/Victoria

20 komentarzy:

  1. Ładniutki kolorek!<3 Mam ochotę zakupić pomadki z Golden Rose bo widzę, że cieszą się dużą opoularnościa! :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kolor :) kuszą, kuszą te pomadki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladny kolor, ale ja osobiście za matami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ladny kolor, ale ja osobiście za matami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ich pomadki !! sama mam kilka z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek! Ja uwielbiam pomadki z tej serii, z resztą ogólnie firma GoldenRose należy do moich ulubionych. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te pomadki! One są po prostu genialne <3

    Zapraszam do siebie ;) -> nowy post!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham produkty gr <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, w moim stylu.
    Słyszałam same dobre opinie na temat tych szminek, chyba będę zmuszona do kupna jakiegoś koloru :P
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny kolorek ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń