poniedziałek, 4 lipca 2016

#108 Finaliści The Voice of Poland w Radymnie

Hej!
Jakiś czas temu udało nam się wybrać na koncert finalistów The Voice of Poland. Swoją osobą zachwycili nas: Michał Grobelny, Jagoda Kret, Małgorzata Nakonieczna, Arek Kłusowski, Kamil Bojoś, Mateusz Grędziński i uczestnik Twoja Twarz Brzmi Znajomo (i nie tylko) : Marek Kaliszuk!
Oczekując na ich występ poszłyśmy na spacer dookoła zalewu, gdzie w rezultacie mamy kilka zdjęć.




*bluzka RESERVED
*spodnie H&M
*buty ELILU

Udało nam się zrobić także z Michałem Grobelnym !





Cały ich występ opierał się na piosenkach Anny Jantar. Każdy utwór został przez nich zinterpretowany. Stałyśmy w pierwszym rzędzie, wiec każdy występ nagrywałam. Niestety nie mogę tu dodac, gdyż są za długie i przekraczaja limit :(
Uwierzcie mi, że śpiewali cudownie!



Pozdrawiam
/Victoria

8 komentarzy:

  1. Wow! Szczęściara. <3 Ja osobiście jestem straszną fanką The Voice of Poland i naprawdę trzymałam kciuki zarówno za Michała, jak i Jagódkę. :-) Szczególnie oni zapadli mi w pamięć. A zdjęcia piękne. <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moglam zobaczyc ich na żywo :)

      Usuń
  2. Piękna bluzeczka i super, że miałas okazje spełnic marzenie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo spełnianie marzeń, jest najważniejsze :)

    Mój blog-wpadnij!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne miejsce, a Ty masz śliczną bluzkę :)
    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buty, a takie występy to zawsze super wspomnienia.
    ninaswarcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń