poniedziałek, 12 września 2016

#118 HYBRYDY - NEONAIL

Hej!

Już od dawna chciałam swój zestaw do hybryd, ale zawsze szkoda mi było na to pieniędzy. Mówiłam, że przecież mogę iść do kosmetyczki i mi zrobi. Jednak po wielu przemyśleniach i obliczeniach stwierdziłam, że gdy kupię sobie własny zestaw to zapłacę jednorazowo, a u kosmetyczki musiałabym stale płacić Równie dobrze można robić paznokcie znajomym za niewielkie pieniądze. Jest to w pewnym stopniu praca wraz z przyjemnością.
Zdecydowałam się na firmę Neonail. Dlaczego nie Semilac??
Uważam, że jakość lakierów jest niemalże identyczna, a Neonail zaciekawił mnie dodatkowo lakierami zmieniającymi kolor pod wpływem temperatury. 
Przeglądając allegro trafiłam na fajny zestaw w super cenie z 3 dowolnymi kolorami, lampą LED z akumulatorem, baza, top i akcesoria. Razem z kurierem zapłaciłam dokładnie 214 zł. Same lakiery (ok.30zł/szt.), baza i top kosztują razem 150zł, a gdzie lampa i akcesoria...  Bardziej opłaca kupic zestaw, niz wszystko osobno. 
Wybrałam bardzo klasyczne kolory: Natural Beauty, Silky Nude i Wine Red. Cudownie wyglądają na paznokciach. Nie mogłam się powstrzymać, więc zaraz po dostarczeniu przez kuriera do mnie do domu, zabrałam się za malowanie. Sobie pomalowałam Natural Beauty + syrenka, mamie Silky Nude+ syrenka i zostal ostatni kolor, który zagościł na paznokciach mojej cioci. Jak wszyscy to wszyscy ! Kolor najjaśniejszy potrzebował 3 warstwy, aby w pełni pokryć, natomiast kolejne tylko 2.
Jeśli chodzi to lampę, to bardzo jestem zadowolona jej wielkości. Jest bardzo mała, wszędzie się miejscu, a w dodatku nie musi być podłączona do prądu podczas malowania. Możemy ja naładować wcześniej. Posiada regulowany czas : 30s, 60s, i 90s. Korzystałam z tej trzeciej opcji, gdyż chciałam być pewna, że paznokcie są suche.










Cieszę się, że stałam się posiadaczką zestawu do hybryd. Teraz będę mogła eksperymentować ze zdobieniami na paznokciach. Pochwalę się Wam, gdy coś uda mi się fajnego zrobić.
Pozdrawiam
/Victoria


2 komentarze: