piątek, 14 października 2016

#119 + i - HYBRYD

Hej :) Jakiś czas temu i ja zakupiłam swoja lampę UV. Dzisiaj przedstawię Wam plusy i minusy hybryd według mnie:)
Zapraszam!


                              
                                                +                                                                                                                                                                                                                                           
-hybrydy trzymają nam się ok. 3-4 tygodni               
 -nie trzeba czekać aż wyschną                                
  -zanim włożymy do lampy możemy poprawiać  ile i co nam się podoba                                            
  -jeżeli mamy swoje, to teoretycznie nie musimy   
płacić kosmetyczce za zrobienie
 
-
 -trzeba bardzo dokładnie malować paznokcie
i nie wolno nam zalać skórek, gdyż lakier na
drugi dzień odejdzie
-po ściągnięciu hybrydy paznokcie są w
bardzo złej kondycji, natomiast odżywka je obudowuje
 


Według mnie hybrydy to super sprawa głownie ze względu na to, że nie muszę czekać, aż wyschną i bardzo długo się trzymają :) Jak Wy uważacie? Może macie lampy UV czy LED?

5 komentarzy:

  1. Moja koleżanka robi, ale ja wolę jakoś tradycyjne ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero zaczynam przygode z hybrydami i dużo jeszcze nie wiem :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja mało wiem o hybrydach..śliczne masz paznokcie :)

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Zeszyt z polskiego na pierwszym zdjęciu <3 ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w planach zakup takiej lampy do hybryd;)

    OdpowiedzUsuń