piątek, 30 grudnia 2016

#126 Pędzle z Aliexpress




Hej!
Można powiedzieć, że swoją przygodę z makijażem dopiero zaczynam. Nie maluję się zbyt mocno, zależy od okazji. Przeglądając rożne chińskie strony i oglądając filmiki na yt często zatykałam się pędzle, które jak mówiono są dobrej jakości. Zdecydowałam, że skoro kosztują tak niewiele to i jak się na nich skuszę.




Pędzle przyszły do mnie po ok.3 tygodniach dobrze zabezpieczone, owinięte folią ochronną. Także nic złego podczas jakby nie patrzeć długiego transportu nie mogło się stać. Zdecydowałam się chyba na najbardziej klasyczny zestaw z czarnymi trzonkami i skuwkami w kolorze srebrnym.
Mój zestaw zawiera 8 pędzli. Połowa z nich to pędzle do twarzy, zaś reszta do oczu. Te powędrowały do mojej mamy, gdyż raczej nie maluję się cieniami.Włosie pędzli jest syntetyczne i powiem Wam, że bardzo milutkie w dotyku.




 Każdy z dużych pędzelków jest po prostu większą wersją małego. Nie będę się rozpisywać do czego służy mi poszczególny pędzel , bo tak naprawdę każdego z nich używam na przeróżne sposoby. Jeśli chodzi o pędzle do oczu to wiele się na ich temat nie wypowiem, bo tak jak pisałam wcześniej ich nie używam. Jednak wydaję mi się, ze ich włosie jest minimalnie za długie i przez to nie nadają się to precyzyjnego malowania.



Podsumowując, myślę, że warto mieć ten zestaw, chociażby dla samych dużych pędzli do makijażu twarzy. Pędzle sprawdzają się całkiem nieźle. Włosie póki co nie wypada.

Dajcie znać co sądzicie o tych pędzlach, a może któraś z Was już nie posiada ?
Pozdrawiam
/Victoria


6 komentarzy:

  1. Za takie pieniądze, to bardzo dobry zakup

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pędzle są mega, mam i polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem dość wybredną konsumentką więc raczej nie zdecydowałabym się na pędzle z ali, ale cieszę się, że u Ciebie się sprawdziły!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sa fajne i nie z takiej kiczowatej jakości :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest w tym zestawie pędzel do podkładu? Jeśli tak to czy dobrze go rozprowadza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, ale rzadko z niego korzystam, wolę podkład rozprowadzać gąbką ;)

      Usuń