piątek, 30 grudnia 2016

#127 Do zobaczenia w nowym roku!

Piszę tego posta, żeby na kolejny rok zmotywować się jeszcze bardziej, moze i troszke Was, ale również po to, bym sama zdała sobie sprawę z mojego "progresu". Jest to takie trochę "zdanie raportu" z roku 2016.

1.Nowa szkoła, z której jestem bardzo zadowolona. Razem z Wiktorią mamy bardzo dużo możliwości, nauczyciele- nieocenieni, pomagają w każdej sytuacji,


2.Poznawanie kultur- w tym roku do naszej szkoły przyjechali Izraelici i choć byli naprawdę krótko, to miałam okazję troszeczkę ich poznać,


3.Teatr- jestem człowiekiem nieodpowiedzialnym, a zapisałam się na teatr, który tego wymaga,


4.Studium-są to trzydniowe spotkania w weekend, raz w miesiącu. Przez studium muszę bardzo napinać swój "grafik", uczyć się na zapas, bo w weekend nie mam kiedy. Również studium uczy mnie systematyczności, musimy oddawać tam prace na czas. Uczy mnie także pokory. Staram się być osobą niezależną i zawsze mam swoje zdanie. Robię to, co mi się podoba, oczywiście w granicach normy. Tam natomiast muszę się słuchać ludzi "wyższych ode mnie",


5.Radio- w tym roku zaczęłam również nagrywać w radiu, uczę się, jak to wszystko działa. Dzięki temu za każdym razem mój stres się zmniejsza. Niewątpliwie jest to coś nowego, ale mam wrażenie, że dzięki temu idę na przód,


6.Wypad ze znajomymi- jest to dość banalna rzecz, ale dopiero w tym roku zaczęłam z nimi spędzać tak więcej czasu niż kiedyś. Kontakt z drugim człowiekiem jest bardzo ważny!,


7.Święta- nie było tak, jak w zeszłych latach, ale było super. Był również śnieg (uwielbiam). Za to chwała Panu!

8.Współprace- w tym roku dostałyśmy pierwsze propozycje na współprace. Jest to dla mnie i Wiktorii mega dawka energii, motywator. Cieszymy się, że możemy robić coś, co mega lubimy i się na tym wzbogacać pod względem różnych aspektów. 


9.Blog- ten punkt nawiązuje do poprzedniego. Jesteśmy na kierunku medialnym, więc język polski jest tam niezbędny. Dzięki blogowi rozwijamy się, naprawdę rozwijamy. Ostatnio dostałam kilka prac ze szkoły, takich "poważniejszych" i w zasadzie nie było mi tak ciężko pisać, jak kiedyś- zanim zaczęłyśmy go prowadzić. Tak więc blog rozwija,


10.Wreszcie założyłam aparat na zęby- juuhuuuuu!

11. Weryfikacja ludzi- ostatnia, a zarazem jedyna smutna rzecz. W tym roku zawiodłam się na kilku ludziach, innych z kolei doceniłam. 


Dziękujemy za ten rok! :) 

PS Nasza koleżanka prowadzi bardzo ciekawego bloga, zajrzyjcie, zostawcie coś po sobie i zróbcie jej niespodziankę na nowy rok!-  KLIK

4 komentarze:

  1. Zazdroszczę tych nieocenionych nauczycieli... Mam wrażenie, że w moim liceum jest takich maksymalnie ze dwóch. Cieszę się, że to mój ostatni rok w tej szkole :D
    Życzę udanego nowego roku + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze że dużo dobrych rzeczy przydarzyło się wam w tym roku :) Mój też nie był zły, ale w 2017 chcę się jeszcze bardziej piąć do góry :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tak świetnego roku i życzę, żeby 2017 był jeszcze lepszy! :)

    Pozdrawiam,
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że miałas
    ś nieobecnych nauczycieli <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń