niedziela, 15 stycznia 2017

#131 ZAKUPY NA ~ 2017!

Ten post właściwie skradłam od pewnej blogerki. Postanowiłam, że również go zrobię, ponieważ po pierwsze sama takie lubię czytać, a po drugie ten blog jest też na swój sposób pamiętnikiem, notesem. Pod koniec roku zrobię sobie rachunek z tego, co udało mi się kupić, a co nie.



1.TOREBKA
Zwykła, czarna, klasyczna torebka. Taką właśnie potrzebuję. W prawdzie mam jedną, lecz ta nie jest zbyt ładna, a i tak mi się rozwala.



2.LAMPA LED+LAKIERY
Znalazłam na stronie semilac`a lampę, która mi pasuje. I znowu.. Mam lampę, jednak zanim ją kupiłam, była używana i już przestaje działać. Co do lakierów, skupię się bardziej na kolorach letnich



3.CONVERSE lub VANSY
ostatnio u pewnej dziewczyny bardzo mi się spodobały conversy ale waham się między vansami ;)



4.POMADA DO BRWI
Wiktoria ją ma i twierdzi, że jest super. Moje brwi są dość dziwne, ale mam nadzieje, że pomada da rade;)


5.OKULARY
Okulary przeciwsłoneczne. Chciałabym kupić jakieś fajne, które będą mi pasować, ale jeszcze nie jestem zdecydowana, który "fason" chcę. Możecie mi pomóc :)



6.KSIĄŻKI
Zdecydowanie rozwijają, więc dlaczego by w nie nie inwestować? Na pewno pojawi się książkowy must have 2017! :D


A jaka jest Wasza "lista zakupów" na 2017? :)

7 komentarzy:

  1. Ja czaję się na pomadkę z maca i oczywiście książki, bo ich nigdy nie za wiele. :)

    mogłabyś kliknąć w linki w moim najnowszym poście? Z góry dziękuję ♥
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ta sama czarna torebkę :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pomada do brwi wydaję się być super. Muszę też zainwestować w takie cudo. A co do książkę to zgadzam się z Tobą w 100%. Moja lista książek do przeczytania rośnie z dnia na dzień a czasu brak. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak pozostanę przy cieniach do brwi, boję się że nie będę umiała malować moje brwi pomada :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadę z Inglota polecam, jest świetna! Nie trzeba się jej bać bo świetnie się ją "dozuje".
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja narazie chce sie skupic na planowaniu wakacji i to jest moim numer jeden teraz! Bo troszke mnie wyniosą haha
    OnlyDreams

    OdpowiedzUsuń
  7. moj must have? Dużo nowych t-shirtów, ogrodniczki na lato, okulary przeciwsłoneczne, nawet mam już model, oraz czarna klasyczna torebka, i plecak ^^
    --

    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń