środa, 18 stycznia 2017

#132 ♥ Malowanie moich brwi ♥

Hej!

Wiem, że niektóre osoby chciały wiedzieć nieco więcej o produkcie, którym maluje swoje brwi. 
Otóż rozwiązaniem tej zagadki jest Inglot AMC Brow Liner Gel,
 a ja nazywam to po prostu pomadą do brwi.



 Usłyszałam o niej od koleżanki, która maluje sobie tą pomadą brwi już jakiś czas i od razu spodobał mi się efekt, który dzięki niej się uzyskuje.
Dostaniecie ją oczywiście w salonach Inglot, cena - 37zł. Gama kolorystyczna jest całkiem spora i ciekawa, miałam mały problem z doborem odpowiedniego koloru dla mnie. Kupiłam kolor 17, ponieważ po pomalowaniu brwi w salonie wydawał się być ok. (tak też doradziła mi pani ekspedientka)



 Niestety, gdy pomalowałam sobie brwi w domu, kolor wydawał się być trochę za ciepły do moich włosów, jednak po lekkim wyczesaniu jest już dobry. Także jak ktoś ma podobny kolor włosów do mnie to polecam szukać nieco zimniejszego koloru.
Jeśli chodzi o konsystencję to przypomina masełko, dlatego wystarczy lekko dotknąć pędzelkiem, następnie odcisnąć nadmiar na dłoni, spłaszczając pędzel i dopiero wtedy nakładać na brwi.



Jedną z najważniejszych cech przypisywanych pomadzie jest jej trwałość. I faktycznie w porównaniu do brwi podkreślonych cieniami lub kredką, Inglot pozwala zapomnieć o poprawkach w ciągu dnia. Aby zmyć ją z brwi należy sięgnąć po dobry płyn micelarny, gdyż sama woda sobie nie poradzi.

Przechodząc do podsumowania to mogę śmiało stwierdzić, że jest to świetny produkt do brwi. Czytając opinie o niej jeszcze przed kupnem nie natknęłam się na żadne złe. W ogóle nie żałuję swojego zakupy, jednak w przyszłości chcę jeszcze wypróbować kolor nieco zimniejszy, wtedy będzie idealnie pasował.

11 komentarzy:

  1. Świetny produkt :) Jeszcze nigdy nie próbowałam produktu do brwi w takiej postaci.
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze ale ciemny :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  3. I am very curious about this product, it seems to be great.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello,
    enter our giveaway and win Aussie dry shampoo! :)
    GIVEAWAY - Aussie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama posiadam tą pomadę i ją uwielbiam.
    Zapraszam: http://mjglamm.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great color I follow 109 https://bysinkj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń