sobota, 4 lutego 2017

#134 Filmy na plus!

Hej! Przez ferie miałam czas dla siebie, dlatego wykorzystałam go na między innymi pooglądanie filmów, które już dawno chciałam obejrzeć.

1.Chłopiec w pasiastej piżamie
Każdy mi go polecał. Jako, iż lubię filmy o tematyce wojennej skusiłam się na niego i nie zawiodłam. Co prawda jest on trochę "ubarwiony" i dużo rzeczy nie zgadza się z realiami, jakie wtenczas panowały, jednak ma on naprawę fajną fabułę i daje do myślenia. Pokazuje nam życie podczas drugiej wojny światowej z perspektywy rodziny niemieckiej. Polecam :)

2.Dziewczyna warta grzechu
Szukałam takze czegoś lekkiego, jakiejś fajnej komedii. Miałam jednak do niej dystans, bo niestety ja nie umiem znaleźć komedii, która by mnie rozśmieszyła. Ta była naprawdę niezła, a gdybym miała ją pooglądać jeszcze raz, to na pewno bym to zrobiła.


3.Planeta singli
Jest ona zaliczana również do gatunku komedii, jednak w przeciwieństwie do poprzedniego filmu nie rozśmieszyła mnie tak bardzo, uwiódł mnie za to Maciej Stuhr, który idealnie pasował do swojej roli..  Był to raczej taki familijny film na piątkowy wieczór


4.Hamlet (1996r)
Są dwie wersje tego filmu i dwie oglądałam. O wiele bardziej jednak urzekła mnie ta z 1996 roku, gdzie Hamletem był Kenneth Branagh. Co prawda trwa ona 4 godziny, jednak uważam, że naprawdę warto. Moim zdaniem najlepiej wpierw przeczytać książkę, aby mieć pojęcie, co dzieje się w filmie i o co tam chodzi. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, ze jest to jeden z moich ulubionych filmów. Kenneth Branagh... niesamowity, naprawdę po raz pierwszy jakikolwiek aktor zrobił na mnie takie wrażenie. Jego zachowanie, gestykulacja, czy mowa werbalna.. wszystko jest tam idealne. Nie można oderwać od niego oczu. Shakespeare oczywiście napisał wspaniały dramat, a wszystkie słowa są tam tak dobitne, ukazujące sedno.. Brak mi słów, żeby to opisać.. Najpierw przeczytajcie, a później oglądajcie i sami się przekonajcie!


9 komentarzy:

  1. Oo film mnie zaciekwaił :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/military-style.html

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie płakałam na pierwszym filmie jest mega
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mowiac drugiego nie ogladalam, z checia obejrze :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. 3/4 filmy zaliczone! Najlepsza jest jednak 1 moim zdaniem, idzie się na nim wzruszyć!

    OdpowiedzUsuń
  5. "Chłopiec w pasiastej piżamie" - bardzo lubię ten film, oglądałam 2 razy i za każdym razem mnie bardzo wzrusza.

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy film jest mega... ryczałam na nim... obserwuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chłopiec w pasiastej piżamie
    jejku... maga smutny film

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam tylko ten pierwszy, był mega smutny, a do polskich filmów jakoś nie zraziłam..
    http://krotko-i-na-temat.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń