środa, 8 lutego 2017

#135 ODDAŁAM WŁOSY NA FUNDACJĘ !

Od kiedy pamiętam zawsze miałam długie, proste włosy. Moja fryzura ciągle wyglądała tak samo. Zdecydowałam, że w końcu muszę coś zmienić. Podjęcie decyzji  o ścięciu przyspieszyła wiadomość o Fundacji Rak'n'Roll w ramach akcji "Daj włos". Dużo o niej słyszałam i też kilka moich koleżanek oddało na ten cel włosy. Nadeszła kolej i na mnie ! Dzięki takiemu czynowi pomogłam ludziom chorym na raka. W ogóle nie żałuję mojej decyzji, a wręcz bardzo się z tego cieszę. Bardzo zachęcam!




JAK ODDAĆ WŁOSY NA PERUKĘ DLA CHORYCH NA RAKA KROK PO KROKU

WAŻNE: Minimalna długość włosów, które można przekazać fundacji to 25 cm. Włosy należy przed ścięciem umyć, bez korzystania z odżywki, nie wolno także pomieszać końca włosów z nasadą. Włosy mogą być farbowane – ważne aby nie były zniszczone.

Włosy można obciąć w każdym salonie fryzjerskim, ważne jest, by były one ścięte według poniższych zasad:

1. Umyte i wysuszone włosy dzielimy na kilka pasm.
2. Każde pasmo pleciemy w warkocz, po czym wiążemy gumką (najlepiej recepturką) dla bezpieczeństwa w kilku miejscach.
3. Warkocze ucinamy około 2 cm powyżej utrzymującej ich gumki (od strony głowy), nie należy ich wyrównywać.
4. Ścięte i dokładnie wysuszone warkocze zawijamy, np. w papier.
5. Oznaczamy nasadę włosa, np. wkładamy pod gumkę karteczkę z napisem „nasada”.
6. Włosy wysyłamy na adres Fundacji podany poniżej:


Fundacja „Rak’n’Roll – Wygraj Życie”
ul. Bagatela 10/17
00-585 Warszawa

21 komentarzy:

  1. Cieszy mnie, ze ludzie potrafia bezibteresownie komus pomóc: ) ja regularnie oddaje krew.

    Pozdrawiam: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy będę pełnoletnia także zamierzam oddawać krew ;)

      Usuń
  2. yhy :D dokładnie :D jestes niesamowita :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku podziwiam Cie mi by było szkoda :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomaganie innym jest u mnie na pierwszym miejscu.

      Usuń
  4. Podziwiam :) Mnie by było szkoda obciąć włosy :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ super pomysł! Obserwuję i będę zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie postąpiłaś idę niedługo do fryzjera z ściąć włosy do długości mniej więcej jaką ty masz ,również zastanawiam się nad tego typu pomocą tylko chyba moje włosy będą za krótkie .
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta akcja jest świetna! Tyle osób chce zmienić swój wizerunek, a przy okazji może zrobić coś naprawdę dobrego. Gratuluję Ci, że się odważyłaś :) Niestety moje włoski są strasznie zniszczone :c Nie wiem czy ktoś by je chciał :c

    Obserwuję :*
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna akcja! Sama z chęcią oddałabym swoje gdyby nie to, że przeżyły kilka razy rozjaśnianie i prawdopodobnie się już nie nadają :/

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super gest :) Gdybym miała co, to też bym oddała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow piękny gest ! Masz dobre serduszko ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyboru! Super wyglądasz :)

    http://monkeyywrites.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna sprawa, gratuluję! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń