sobota, 6 maja 2017

#147 WYDARZENIA OSTATNICH MIESIĘCY

Cześć;) Jak już kiedyś pisałam- blog jest dla mnie również pewnego rodzaju pamiętnikiem, dlatego postanowiłam napisać tego posta, abym mogła sobie czasem przypomnieć fajne chwile, wydarzenia z mojego życia. Różne rzeczy, nawet te najdrobniejsze sprawiają, że poprawia mi się humor, dlatego pragnę je gdzieś uwiecznić.

Zacznijmy więc!

SMAP
 Jest to wydarzenie religijne, jednak nie tylko wierzące osoby na niego przybywają. SMAP co roku odbywa się w innym miejscu- w 2017 były to Ustrzyki Dolne, natomiast za rok będzie Radymno. Są tam różne atrakcje- w Ustrzykach był koncert zespołu Siewcy Lednicy, czy świadectwo aktorki Patrycji Hurlak.



ZOO
O tym, że byłam w ZOO, już wiecie, gdyż jest z tego wyjazdu post. Dodam tylko jeszcze kilka zdjęć!





MOJE 17 URODZINY
Było to super spotkanie ze znajomymi. Takie chwile są świetne i powinno być ich jak najwięcej. Jeśli jesteście ciekawi, jaki prezent dostałam, zajrzyjcie TUTAJ


TEATR MASKA
W tym roku udało mi się obejrzeć kilka spektakli, ale niewątpliwie największe wrażenie zrobił na mnie spektakl "Teraz to jest nasz nowy dom". Obejrzałam go w Rzeszowie w Teatrze Maska. Mam z tym wyjazdem super doświadczenia:)

SPOTKANIE ABSOLWENTÓW 
Jak wiecie, lub nie niedawno skończyłam gimnazjum. Muszę przyznać, że miałam wspaniałego, bardzo mądrego wychowawcę oraz świetne osoby w klasie. Na szczęście nadal mam z nimi kontakt, a ostatnio udało nam się zrobić klasowe spotkanie.




4 komentarze:

  1. ciekawe wydarzenie ten SMAP
    w zoo już dawno nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie brałam w czyms takim udziału :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie spędzony czas ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł na post. Gdybym miała bloga na pewno robiłabym takie posty co miesiąc mam nadzieję, że i tu pojawią się częściej.

    OdpowiedzUsuń