wtorek, 2 maja 2017

#146 Co dostałam na urodziny?

Hej! Ostatnio miałam urodziny, co wykorzystały moje dziewczyny, sprawiając mi super niespodziankę.


Dostałam od nich kosmetyki i celebrytkę. Tak naprawdę maluję się od niedawna, więc mój asortyment jeżeli chodzi o to, jest, jak na razie mały. Dodatkowo mam jeszcze zbyt małą wiedzę, aby pisać, czy dane produkty są dobre, czy też nie. Bardzo ucieszyłam się z tych rzeczy i uważam, że takie- praktyczne- są najlepsze.



Celebrytka to opcja dla osób lubiących minimalizm. Fajnie, że każdy może znaleźć coś dla siebie, motyw który mu się spodoba. Ja ze swojej jestem bardzo zadowolona. Nosząc ją, czuję, że mam przy sobie osoby, które mi ją podarowały.


Kolejną rzeczą jest puder ryżowy, który ma zapach. Teraz możemy dyskutować, czy on pachnie, czy też nie. Mi się nie podoba, ponieważ, jak dla mnie, jest za słodki. To jest mój drugi puder w życiu-wow. Na razie użyłam go raz, więc nic o nim nie napiszę;)


 Teraz rzecz, którą chciałam mieć od dawna- nie konkretnie kosmetyk z tej firmy, ale jakikolwiek bronzer.... Chciałam mieć bronzer a dostałam cały zestaw :D Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się efekt po jego nałożeniu. Polecam:))


Dziewczyny pomyślały o wszystkim. Do bronzera dostałam również pędzel z GR.


Dziewczyny, jeśli to czytacie, to jeszcze raz dziękuję;)


11 komentarzy:

  1. też mam podobną celebrytkę ;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty, szczególnie puder, mój ulubiony smak czekolady ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Celebrytka jest megaaa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty :) Ciekawi mnie ten puder :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga :)
    jesteś wspaniałą kobietą :)


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyno mogłabyś przynajmniej przeczytać "o mnie" a nie wypisywać głupoty tylko po to aby zamieścić link to swojego bloga. Nienawidzę takich ludzi.

      Blog prowadzą dwie wspaniałe kobiety...

      Usuń
    2. Dziękujemy bardzo, bardzo!

      Usuń
  6. Sama chciałabym dostać takie prezenty. Super są, bardzo zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super okazja i super prezenty:) Najlepszego!:D Przyznaj sie. Byla jakas impreza?:) Ja ostatnio tez swietowalam i bo tej w tym roku przyrzeklam sobie ze urodziny bede obchodzic co roku:D Wspomniania na cale zycie! A jak ktos jest z Wro i szuka fajnej sali to polecam http://www.staragarbarnia.pl/imprezy-okolicznosciowe/chrzciny Swietna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że jeśli zależy wam na tym aby kupić bliskiej osobie jakiś na prawdę ciekawy i warty uwagi prezent, koniecznie powinniście zajrzeć do tego sklepu https://royal-price.pl/ . Jest tu na prawdę spory wybór ciekawych produktów i na pewno znajdziecie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń