niedziela, 4 czerwca 2017

#154 ULUBIEŃCY MAJA

 Cześć tu Ewelina! Postanowiłam wprowadzić pewną serię postów, w  których będę Wam opowiadała o rzeczach, które w danym miesiącu przypadły mi do gustu. Mam wrażenie, że taka seria jest bardzo popularna, ale na youtube`ie. Bardzo lubię oglądać takie filmiki, wiec mam nadzieje, że i Wam czytanie owych postów będzie sprawiało przyjemność.

1. KSIĄŻKA
Jakiś czas temu dostałam od koleżanki książkę "Elżbieta II". Jest to wersja przedpremierowa. Dopiero w maju zaczęłam ją czytać i.. Mimo tego, ze jakoś bardzo nie interesuję się brytyjska rodzina królewską, to ta książka bardzo mi się spodobała. Głównie ze względu na to, iż możemy się z niej dużo dowiedzieć nie tylko o Elżbiecie II, ale również o innych postaciach, które sprytnie wplecione w tekst, sprawiają, że ich krótka biografia naprawdę zaciekawia. Myślę, że owa książka będzie świetna dla osób, które lubują się w historii. Jej dodatkowym plusem jest to, że czyta się ją bardzo "lekko"
2.SERIAL
Jeżeli chodzi o serial, to jest nim już dość znany: "13 reasons why". Jego recenzję napisała Wiktoria, dlatego od razu odsyłam Was TUTAJ. Muszę przyznać, że jestem sceptycznie nastawiona do seriali, jednak ten mi się spodobał.. Co będę pisać.. Po prostu pooglądajcie! 

3.MUZYKA
Ogólnie bardzo lubię twórczość Ed`a Sheeran`a. Jego nowy album jest świetny, ale wychwyciłam kilka perełek. Jedną z nich jest...




4.JEDZENIE/PICIE
Niedawno kupiłam sobie blender i zaczęłam eksperymentować z różnymi rzeczami. O dziwo bardzo smakuje mi coś, czego wcześniej bym raczej nie wypiła.. Jest to banan ze szpinakiem na bazie mleka. Niebo w ustach, polecam każdemu!!   

3 komentarze:

  1. ooo książka wydaje się być ciekawa ;) nie czytałam jeszcze nigdy historyczno-biograficznej, ale bardzo lubię historie rodziny królewskiej opowiedziane w serialach :)
    13 powodów to też mój ulubieniec :3
    też bardzo lubię nową płytę Eda ♥ ten kawałek jest fajny, choć bardziej lubię "What do I know?".
    Ooo nie łączyłam jeszcze banana ze szpinakiem, ale chętnie spróbuję nowego smaku - lubię zblendowane koktajle ;)
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię słuchać tej piosenki :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenke tez lubię :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/white-boho-dress.html

    OdpowiedzUsuń