niedziela, 25 czerwca 2017

#159 KONCERTOWO!

Witam Was już w wakacje! Wreszcie nadeszła chwila, kiedy mamy dwa miesiące W-O-L-N-E-G-O! Żeby jednak nie zmarnować tego czasu, zachęcam Was do rozplanowania go sobie. Ja w te wakacje bardzo chciałabym m.in dużo podróżować oraz jeździć na koncerty. Są to rzeczy, które mnie bardzo uszczęśliwiają, wiec dlaczego by ich nie robić? Jedyna rzecz, która mnie ogranicza, to WIEK. Nie jestem pełnoletnia, dlatego rodzice nie zawsze zgadzają się na moje 'wyjazdy'.

Na szczęście zgodzili się, abym pojechała w piątek na koncert do Rzeszowa, na którym zagrali; Bovska, Bednarek i DrymbaDaDzyga, LemON i Rustavi Ensemble , Enej i Dzambo Agusevi Orchestra, Brodka i Unkle oraz zespół The Kooks












A jakie są Wasze plany na wakacje?  


10 komentarzy:

  1. Świetna fotorelacja! Najbardziej podoba mi się to zdjęcie confetti na tle nieba ;) Życzę w takim razie wielu podróży, koncertów i niezapomnianych wakacyjnych chwil ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten wyjazd :) Ja nie mam za wielkich planów, ale też zamierzam sie gdzieś razem z koleżankami wybrać

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koncerty są świetne! Nie chodzę na nie często, ale jak już jestem to wspominam je długi długi czas <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze mega się wybawiłyście :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że świetnie spędziłaś czas :)
    Koncerty to wspaniałe wydarzenia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak koncerty są świetne. Może napiszesz post o rzeczach które chciałabyś zrobić na wakacjach?

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak koncerty są świetne. Może napiszesz post o rzeczach które chciałabyś zrobić na wakacjach?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia!
    Uwielbiam koncerty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koncerty, nie wyobrażam sobie mojego życia bez nich !
    Te zdjęcia cudowne <3

    OdpowiedzUsuń