czwartek, 13 lipca 2017

#164 PLANY NA WAKACJE

Cześć, tu Ewelina;) Dla mnie- ucznia- rozpoczął się wolny czas i bardzo nie chce go zmarnować. Dlatego mniej więcej wypisałam sobie rzeczy, które chce zrobić w ciągu tych wakacji. Dzisiaj niektóre z nich Wam przedstawię, może się czymś zainspirujecie;)

1.PODRÓŻE
Głównie chodzi o zwiedzanie. W grę wchodzą zwłaszcza miasta/wsie, które nie są ode mnie bardzo oddalone, a znajduje się w nich coś ciekawego.


2.ZABAWY/KONCERTY
Wakacje to czas, kiedy mogę przyjść później do domu, dlatego wykorzystam to. Wiadomo, wszystko w miarę rozsądku;)




3.AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA
Nie zamierzam się do niczego zmuszać, ale jest wiele sportów, które uwielbiam. Zimą, kiedy leży śnieg ciężko jest jeździć na rowerze, czy grać w siatkę.

4.NAUKA
Tak, tak.. Mimo tego, że są wakacje to poduczyć się muszę. Zwłaszcza chciałabym nadrobić matmę i historię. Mam również zamiar oglądać jakieś bajki, seriale po angielsku- cokolwiek, byleby mi to pomogło;) Odsyłam Was TUTAJ gdzie pani Arleta daje nam propozycje filmów, seriali, które możemy pooglądać po angielsku.

5.GOTOWANIE
Chciałabym coś pokombinować w kuchni. Jeżeli chodzi o te sprawy, to jestem totalnym beztalenciem- ale jak to mówią; trening czyni mistrza

6.SESJA ZDJĘCIOWA
Od dawna chciałam mieć profesjonalnie wykonane zdjęcia. Wcześniej nie odważyłam się na to m.in z powodu moich krzywych zębów. Odkąd założyłam aparat widzę różnicę i jestem gotowa z nimi pozować :P

7.SERIALE/KSIĄŻKI
Wreszcie mam czas, żeby nadrobić zaległości, jeśli chodzi o książki i seriale, które już dawno znalazły się na mojej liście.


8.PREZENT DLA TATY
Sama się śmieję, że to tu wypisuje, ale tylko w ten sposób w końcu zepnę tyłek i to zrobię :P

9.BLOG
Jeżeli chodzi o bloga, to (jak widzicie lub nie) zmieniłam już dużo rzeczy, które mi przeszkadzały. Jest jeszcze sporo roboty, ale teraz mam czas! Dodatkowo chciałabym dodawać częściej posty;)

10. PRACA
Mam dużo rzeczy, z których nie korzystam, dlatego chcę je wystawić i sprzedać, a przy tym łatwo zarobić;) Ale to nie wszystko! Mieszkam na wsi, dlatego mogę pracować u kogoś przy zbiorze malin, czy innych owoców. Minusem jest m.in mój okropny lęk przed pająkami, których jest tam wiele.. :(

11. SPOTKANIA ZE ZNAJOMYMI
W roku szkolnym nie mam dla nich zbyt wiele czasu, dlatego wakacje to super czas na wspólne spanie w namiocie, piknik czy ognisko.. ;)

12. PLANY
Idę teraz do drugiej klasy liceum, dlatego na poważnie muszę się zastanowić co chcę zdawać na maturze i na jakie studia iść.. Zobaczymy, co z tego wyjdzie, ale chcę nad tym pomyśleć właśnie na tych wakacjach.

Jakie są Wasze plany na wakacje? Uważacie, ze warto je sobie zapisywać?

9 komentarzy:

  1. Super post. Takie pokazywanie swoich planów innym ludziom powoduje, że czujesz się zobowiązana do ich spełnienia i w dodatku motywujesz innych do działania. Mam nadzieję, że po wakacjach zdasz nam relację z tego co udało Ci się zrealizować. Powodzenia i trzymam mocno kciuki. Całuski. Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Wiktorke.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Takie komentarze też motywują:>

      Usuń
  2. Warto planować :) Powodzenia w realizacji planów kochana!

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia ;D fajny post ;d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, życzę powodzenia! :D
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się wziąć w końcu za naukę, którą sobie zaplanowałam, bo też chcę podszkolić matmę i języki. Na mojej liście jest większość z tych rzeczy :D
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zamiar jechać z przyjaciółmi na kilka dni nad jezioro i z rodzicami nad Solinę! :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega, ja niestety nie mam juz nic :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń