wtorek, 11 lipca 2017

#163 "PODRÓŻNICZKI" - SOLINA I MINI ZOO

Hej tu Wiktoria. Rozpoczynam nową serię "Podróżniczki", gdzie będziemy dokumentować swoje podróże i te małe i duże ;) Myślę, że będzie to świetna opcja, żeby potem mieć z czego wspominać te cudowne chwile. Na blogu jest już kilka postów dotyczących naszych wycieczek, tu macie kilka linków, jeśli jesteście ciekawi co już w tym roku udało nam się zwiedzić: BIESZCZADYWYDARZENIA OSTATNICH MIESIĘCYZOO ZAMOŚĆ.
Już w tym momencie jesteśmy zadowolone z tego roku, a co będzie dalej- nie mogę się doczekać!

W ostatnim czasie udało nam się pojechać na Solinę, gdzie jest wyjątkowo piękne jezioro. Przechodząc po ogromnej zaporze, udało mi się zrobić kilka zdjęć, ukazujące te piękne widoki.



















Po drodze wstąpiliśmy do Mini Zoo. Oczywiście najbardziej spodobały mi się konie, były też: kozy, sarny, dziki, barany, owce, lamy i wiele innych.




















7 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia :) dużo słyszałam o Solinie, ale nigdy tam nie byłam :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. O boze jakie niesamowite widoczki i miejsca <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. do Mini Zoo. Oczywiście najbardziej spodobały mi się konie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce ;) Rewelacyjne zdjecia;) obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne widoczki. Pięknie tam jest :-) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też byłam niedawno nad Soliną ;). Widoki piękne, tylko było mało czasu na zwiedzanie. Tam przydałyby się przynajmniej 2 pełne dni, by wszystko zobaczyć i sfotografować. Najbardziej mi smakowały pieczone oscypki z dżemem żurawinowym :P.

    OdpowiedzUsuń