środa, 16 sierpnia 2017

#173 Prezent dla mężczyzny

Cześć!;) Kupienie prezentu dziewczynie raczej nie sprawia problemu- większość z nas lubi rzeczy praktyczne, jak i drobiazgowe, wybór mamy ogromny. Z mężczyznami jest gorzej.

W tym roku mój tata obchodzi 50te urodziny, więc chciałam, aby mój podarunek był oryginalny, spersonalizowany, ale również taki, który mu się spodoba. Nie nosi on żadnych bransoletek, zegarków, nie czyta książek (bo prawie ciągle jest w trasie i za bardzo nie ma czasu). I teraz sprawa wydaje się prosta. Kupić mu coś do tira, co będzie mu mnie przypominało, tylko co? Mój tata nienawidzi tak zwanych pierdół, czyli poszewka z naszym zdjęciem (o której kupnie myślałam) raczej odpada.

Dalej pomyślałam o koszulce. Nie zwykłej, ale właśnie jakiejś spersonalizowanej. Na początku kilka propozycji znalazłam na allegro, lecz ostatecznie brata dziewczyna przyszła mi z pomocą i poleciła sklep internetowy dirty shop, którego asortyment zawiera ciekawą grafikę na różne okazje. Wybrałam taką oto koszulkę, z jego imieniem na karku.

12 komentarzy:

  1. Na pewno bedzie zadowolony :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  2. z prezentami dla mężczyzn mam zawsze problem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ale super! :)
    Ja muszę wymyślić jakiś prezent dla mojego chłopaka bo zbliża się kilka fajnych okazji
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny prezent, na pewno wywoła uśmiech na twarzy Twojego taty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny gest :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na prezent, który dzięki napisowi coś wyraża. Mój tata za kilka lat też będzie miał pięćdziesiątkę, może kupię mu coś podobnego ;)

    Zapraszamy - LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny prezent :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja swojemu mężczyźnie staram się zawsze robić niespodziankę i kupuję mu w prezencie coś nietuzinkowego. Inspiracji szukam najczęściej w internecie. W sklepach takich jak https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/ można znaleźć mnóstwo oryginalnych gadżetów, które nie raz pozytywnie zaskoczyły mojego chłopaka :). Uważam, że czasami warto jest zamiast książki, czy perfum, wybrać na prezent jakiś oryginalny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że jeśli chodzi o same prezenty dla mężczyzn to ja raczej nigdy nie miałam problemów z ich wyborem. Tym bardziej, że teraz także szukałam prezentu dla mojego taty i dzięki sklepowi https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty udało mi się je znaleźć bez większego problemu. Wiem na pewno że będzie zadowolony z tego co wybrałam.

    OdpowiedzUsuń