poniedziałek, 21 sierpnia 2017

#174 "Podróżniczki" - Sandomierz

Hej tu Wiktoria !
Do końca wakacji zostało już niewiele ;( Nawet  nie wiem kiedy ten czas tak szybko leci. W te wakacje bardzo spontanicznie wybrałam się z rodziną do Sandomierza. We wcześniejszych latach miasto to widziałam tylko przejazdem, a bardzo chciałam zobaczyć słynny rynek. Od razu mogę Wam napisać, że jest tam przepięknie. Co prawda zwiedziłam tylko sam rynek i Bramę Opatowską, ale nawet tylko to wystarczyło, żeby utwierdzić mnie w przekonaniu jak jest tam przytulnie i bardzo ładnie. Nie ukrywam, że pierwsze co lub kto kojarzy mi się z Sandomierzem to Ojciec Mateusz. Niestety nie udało mi się go spotkać, ale jest stworzona wystawa o nim, która cieszy się dużym zainteresowaniem.


Dalej pokażę Wam kilka zdjęć. Miałam na sobie kombinezon z New Yorker, a w rolę fotografa wcieliła się moja mama.













Generalnie bardzo polecam Wam zwiedzenie Sandomierza, choć nie wątpię, że wiele z Was już tam było.
Pozdrawiam Was serdecznie!

5 komentarzy:

  1. Też byłam kiedyś w Sandomierzu i muszę przyznać Ci rację, jest tam przecudownie!

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze zdjęć wynika, że Sandomierz to ładne miasto, haha pomyślałam również o Ojcu Mateuszu :D
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam kiedyś w Sandomierzu, to dosyć ładne i przyjemne miasto :)
    Super fotki! ;)
    Pozdrawiam, miłego wieczoru :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię to miasto ;) świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale super :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń