piątek, 25 sierpnia 2017

#175 Back to school! - HAUL

Hej!

Serie związane ze szkołą są bardzo popularne. Sama lubię oglądać i dowiadywać się, gdzie można kupić takie perełki. W tym roku prawie wszystkie rzeczy do szkoły kupiłam w Biedronce. Muszę się przyznać, że z roku na rok ten sklep mnie coraz bardziej zaskakuje! Nigdzie nie widziałam tak pięknych zeszytów. Niestety dużo było już wykupionych, ale udało mi się znaleźć kilka fajnych.



Kupiłam 5 zeszytów w półtwardej oprawie. Jest to świetna opcja dla osób, które nie przepadają za twardą, a cienka szybko się niszczy.







Ciężko było mi znaleźć tego typu zeszyt, ale w linie. Kupiłam biały w twardej oprawie. Nie podoba mi się tak jak tamte, ale też może być.


Wybrałam sobie jeszcze zwykłe długopisy, cienkopisy i zakreślacze ;)


Będąc w innym dniu w Biedronce moją uwagę przykuła świetna ekierka, która jest również kalkulatorem! Idealnie sprawdzi się do matematyki.


Ostatnią rzeczą z gadżetów jest mini lampka, która jest jednocześnie zakładką do książek. Jeśli tak jak ja lubicie czytać wieczorami to koniecznie musicie ja mieć !



Na zakończenie plecak, który kupiłam w Croopie. Zależało mi na kupnie białego z eko-skóry. Od razu go kupiłam, lecz gdy dotarłam do domu zobaczyłam, że jest jasno niebieski ;/ Też mi się podoba i raczej nie będę oddawała do sklepu.





9 komentarzy:

  1. Ciekawie wygląda ten kalkulator! Plecak jest śliczny, ale coś myślę, że szybko Ci się pobrudzi :D Też mam ten zeszyt ''twisted mind'' :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy ;d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama w tym roku robiłam zakupy w Biedronce, szkoda, że nie widziałam tych zakreślaczy, przydałyby mi się, za to mam te same cienkopisy. Ogólnie piękne zeszyty, ale strasznie niewygodnie mi się w nich pisało, dlatego w tym roku z nich zrezygnowałam i kupiłam te z Oxfordu. Prześliczny plecak!
    Pozdrawiam!
    http://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Plecak jest idealny! :) A na swojego szkolne zakupy też wybieram się do biedronki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Plecak bardzo mi się podoba, ma ładny kolorek :) Zeszyt z kotem... zakochałam się w nim! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne rzeczy teraz robią !!! Ach Moje czasy były troche inne :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne rzeczy, plecak ładny, ale już współczuję bo chyba będzie się brudzić bardzo jak to na jasne rzeczy przystało :D

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne rzeczy ;) aż chce się robić takie szkolne zakupy ;) plecak bardzo ładny ;) nie oddawaj ;*

    OdpowiedzUsuń