sobota, 16 września 2017

#179 "Podróżniczki" - Kraków

Hej!
Niestety zaczął się już rok szkolny i dlatego z braku czasu posty pojawiają się rzadziej :/ Tym razem post  z jednodniowego wypadu do Krakowa, który będzie niezapomniany przeze mnie do końca życia <3 Niestety Eweliny ze mną nie było, ale mam nadzieje, że jeszcze się tam razem wybierzemy !

Stwierdzam, że Kraków jest przepięknym miastem. Sam ten klimat na rynku sprawia, że nie chce się wracać do domu. Zachowałam dużo wspomnień w postaci zdjęć i niektóre Wam pokażę ;)













9 komentarzy:

  1. Mega fajny mix zdjęć :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków jest przepiękny :)
    Pozdrawiam!
    https://loony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków, zawsze piękny. Najlepsze miasto w Polsce moim zdaniem! Mieszkam w USA i za każdym razem kiedy ktoś pyta o Polskę, bądź nasuwa się temat Polski, odpowiadam żeby zwiedzili Kraków. Większość turystów wybiera zawsze stolicę danego kraju. A ja zawszę mówię - nie! Kraków jest lepszy niż Warszawa :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć wyprawy! Ja w Rakowie byłam rok temu :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie! Niedawno pojawił się przepis na dietetyczne, bezcukrowe śniadanie (m.in. kruche ciasteczka!), a dzisiaj jesienna stylizacja :)
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :) Ja w Krakowie byłam tylko raz :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne zdjęcia! Jak ja dawno nie byłam w Krakowie, miasto jest naprawdę piękne :)

    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraków jest pięknym miastem i zawsze z chęcią je odwiedzam ;) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna relacja- bardzo bym chciała kiedyś zamieszkać w Krakowie. Obserwuję! <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow kto zrobił ci takie ładne zdjecia? Daj namiary spróbuje sie umówic na sesje..

    OdpowiedzUsuń