środa, 20 września 2017

#180 Luźny strój dnia !

Hej tu Wiktoria!
W ostatnim czasie udaje nam się robić wiele stroi dnia i bardzo się z tego cieszymy. Mamy nadzieję, że Wy też lubicie tego rodzaju posty, ale żeby się upewnić napiszcie w komentarzach!
W tym przypadku znowu luźny strój, bo takie są najwygodniejsze ;)


Mam na sobie pudrowo różowy T-shirt kupiony w New Yorker za jedynie 12,99 zł.







Bardzo polecam Wam te spodnie. Są to moje ulubione z wysokim stanem! Kupiłam je https://www.olika.com.pl/ za 69.99 zł.
Niestety gdzieś zapodziało mi się zdjęcie butów, są to New Balance 274 jasny róż.


Gdy zrobiło się troszkę chłodniej założyłam srebrno-szarą bomberkę.


12 komentarzy:

  1. Pięknie, bardzo podoba mi się ta bomberka :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/komplet-dresowy-disneya.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo ładna. I masz świetny uśmiech! Fajne są te posty ze stylizacjami: )
    http://daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyczne i proste połączenie :) Podoba mi się !

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie masz piękne włosy :) ! Podobają mi się takie stylizacje :) Do szkoły najlepsze ;)
    Miłego wieczoru ! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń