niedziela, 24 września 2017

#181 NOWY POKÓJ?

Remont pokoju! To coś, na co czekałam od dawna. I wreszcie się doczekałam. Mój żółty, przepełniony różnymi "gratami" pokój zmienił się w miejsce, gdzie mogę teraz przebywać cały czas. Staram się nie zapełniać go różnymi, niepotrzebnymi rzeczami. Jest on w kolorze neutralnym- szarym (farba; Star Dust, gdyby ktoś był ciekaw)- co dodatkowo bardzo mnie uspokaja. 

Przepraszam za te słabe zdjęcia, łączenia i jakość.. :( Potraktujcie je z przymrużeniem oka;)



Kilka zdjęć fragmentów z mojego NOWEGO pokoju :)





Wszystkie dodatki wybierałam sama. Przedstawię Wam kilka z nich. Koniecznie napiszcie, co o nich sądzicie!

1.Mój kochaaany, mięciutki dywanik. Bardzo zależało mi, aby był właśnie w kolorze szarym. Udało mi się go kupić w Biedronce za ok. 80zł. Nie jest on duży, co dla niektórych może być wadą, ale ja właśnie taki chciałam. 



2.Poszewkę znalazłam w Pepco. Również mięciutka z printem, który skradł moje serce. Cena; ok 10zł. 



3.Ramka kupiona Biedronce za 15zł. Stawiam na białe dodatki, mając nadzieję, ze rozjaśnią trochę mój pokój.



4.KULE LED, które widzicie na trzecim zdjęciu kupiłam w Pepco. Kosztowały ok. 20zł. 

11 komentarzy:

  1. Ale zmiana... oczywiście na plus! :) Piękna ta ramka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem na etapie remontowania mojego pokoju <3 Już się nie mogę doczekać efektów :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie dodatki urozamicaja :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/must-have-na-jesien-i-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing post dear, I like it a lot! :-*
    Would you like to follow me back, I'm following you on GFC #139? We can become a good blog friends. <3
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zmiany w pokoju. Remontuj, remontuj ;)
    Muszę kupić takie kule led i dywanik bo bardzo efektownie wyglądają.
    Dodają pokojowi ciepła i można poczuć się przytulniej.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Remont zawsze wychodzi na dobre ;).
    A kule led udało Ci się kupić w dobrej cenie.
    Ja też planuję remont pokoju, żeby go trochę odmłodzić :D.
    Mój blog. KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny pokój :) uwielbiam szarości ;)

    OdpowiedzUsuń