sobota, 30 września 2017

#182 NIEZGODNA

Dzisiaj NIE przychodzę do Was z recenzją owej książki, bo "każdy" doskonale zna fabułę, większość czytała, także ma o niej własne zdanie. O czym będę więc pisać? Odpowiedź brzmi; o swoich przemyśleniach na temat danej pozycji. Postanowiłam to zrobić, ponieważ...


Zbuntowana dała mi sporo motywacji. Teraz albo mnie rozumiecie, bo czuliście to samo ALBO totalnie nie wiecie, gdzie tam znalazłam choć odrobinę motywacji.


Tris (główna bohaterka)  była mała, niska, słaba- wszystkie te cechy stawiały ją w przegranej pozycji, kiedy przeniosła się do nieustraszonych. Tam zachowywały się jedynie osoby mające cechy przeciwstawne do jej cech. Było jej ciężko w nowej frakcji; nieustanne porażki, gnębienie ze strony znajomych... wtedy odkryła coś baaardzo oczywistego.. a często nie bierzemy pod uwagę tego, co najbardziej oczywiste.


Jak dla mnie ten cytat jest bardzo dobry, ale przede wszystkim (mocno) prawdziwy. O dziwo wiele dla mnie znaczy i nawet mi pomaga! ;)

Tris pomimo tego, że jest irytująca to swoją postawą pokazuje, że się da. Nie poddaje się, ale uparcie dąży do celu..

Polecam tę książkę każdemu, kto szuka motywacji!

Jeżeli czytaliście, dajcie znać, co o niej myślicie;)


8 komentarzy:

  1. czytalam cala trylogie i z cala pewnoscia byla lepsza niz ekranizacja powiesci, jednakze specjalnie ksiazka mnie nie urzekla ;p

    https://justemsi.blogspot.com/2017/09/vintage-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie czytałam, ale ze względu na to, że seria filmów bardzo mi się spodobała, to mam zamiar przeczytać wszystkie części i ocenić, czy rzeczywiście książki są lepsze niż ekranizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Film bardzo mi się podobał, więc książka też na pewno super ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jestem jedna z nie wielu osób, które nie widziały, anie filmu, ani książki.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam tej serii, bo słyszałam negatywne opinie. Oglądałam może dwie części filmu, o których sama też raczej nie wypowiedziałabym się pozytywnie. Myślę, że jest o wiele więcej lepszych książek, które także potrafią zmotywować do działania, ale jeśli ciebie zmotywowała to super. W końcu inspirację, powód, które zachęci do czegoś można znaleźć wszędzie :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Książek prawie w ogóle nie czytam, ale oglądałam wszystkie części Niezgodnej i też bardzo lubię Tris oraz ogólnie całą fabułę, wątek. Jest jedną z moich ulubionych trylogii :D

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę po nią sięgnąć :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie czytałam niestety, ale oglądałam film :).
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń